1kr/100p ger 256kr, i år är jag tvåbarnsförälder så jag dubblar direkt, 512kr!

• Älska
  • Gilla
fremax och 4 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
1kr/100p ger 256kr, i år är jag tvåbarnsförälder så jag dubblar direkt, 512kr!
Tackar!
Bra tanke att ge pengar efter sin poäng.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Topp20 nu!! :love:
Insamlingslista för välgörenhet med "Byggahus.se 2021" på 19:e plats, omgiven av en röd cirkel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Topp20 nu!! :love:
[bild]
Vi har snart nått vårt mål men låt det inte stanna där det är många dagar kvar innan ens de sätter sig i buren.
Kanske slår vi vårt rekord @FredrikR

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Vi har snart nått vårt mål men låt det inte stanna där det är många dagar kvar innan ens de sätter sig i buren.
Kanske slår vi vårt rekord @FredrikR
Absolut, inte ska vi nöja oss för att målet nås.
:love:

• Älska
  • Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Plats 17 nu! :ok:

• Wow
  • Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Så här ser det ut ikväll på torget där buren ska ställas upp
Kvällsbild på ett tomt torg med gatsten, belysning och byggnader i bakgrunden.
Skapa konto

Jag jobbar i kvarteret intill, där ser det ut så här
Torget dekorerat med julbelysning och julgranar på kvällen i en gata.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
linneac och 4 till
  • Laddar…
ullberg
Nu var det många år sedan jag var konsult och hängde i Norrkan i ett par år, men är det alltså knäppingsborg du jobbar i och det där (som jag upplevde det) bortglömda torget (heter det typ gamla torget?) som buren ska upp på?

Om jag kopplar bilderna rätt var det nog mitt favoritområde att röra sig i, och på andra sidan ån upp mot fängelset har jag spenderat många kvällar, men det var väl också i närheten det var skjutningar några år efter att jag var där så kanske var den trygghet jag kände bara en illusion.,,

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Norrköping är en riktig stad, en bra stad. Troligtvis Östergötlands enda stad eftersom flygvapenmuseet med tillhörande baracker för 165 000 museiarbetare är så fullkomligt ointressant att Lars "Hitlerfest" Winnerbäck anger det som uppväxtort.
Med det sagt så är flygvapenmuseet värt ett besök.

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
Norrköping är en riktig stad, en bra stad. Troligtvis Östergötlands enda stad eftersom flygvapenmuseet med tillhörande baracker för 165 000 museiarbetare är så fullkomligt ointressant att Lars "Hitlerfest" Winnerbäck anger det som uppväxtort.
Med det sagt så är flygvapenmuseet värt ett besök.
Eh, flygvapenmuset ligger i Linköping så lär om säg rätt ;)

• Gilla
MetteKson och 2 till
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Nu var det många år sedan jag var konsult och hängde i Norrkan i ett par år, men är det alltså knäppingsborg du jobbar i och det där (som jag upplevde det) bortglömda torget (heter det typ gamla torget?) som buren ska upp på?

Om jag kopplar bilderna rätt var det nog mitt favoritområde att röra sig i, och på andra sidan ån upp mot fängelset har jag spenderat många kvällar, men det var väl också i närheten det var skjutningar några år efter att jag var där så kanske var den trygghet jag kände bara en illusion.,,
Japp Knäppingsborg stämmer. Torget hade en restaurang som gav liv en stund men den konka.
Själva Knäppingsborg har varit stängd för de flesta tills förens ca 10 år sen då de byggde om och öppnade upp. Mycket trevligt nu, bra restauranger om nån vill komma hit!
Året innan de öppnade upp hade vi bilparkering på en gård, vi och 4 till. Vi var de enda som rörde sig på gårdarna, typ.
Området uppströms kallas Industriområdet där det också hänt mycket de senaste åren.

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Eh, flygvapenmuset ligger i Linköping så lär om säg rätt ;)

Det var min otydliga poäng...

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Host, host.....
Bump

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Plats 21 nu.

Men vi ska inte nöja oss, tycker jag! :heart:

Fury
Plats 20 nu...
Skärmbild av topplista för insamlingar med "Bygghus.se 2021" på plats 20 och insamlat belopp.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Dan_Johansson och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.