16 811 läst · 223 svar
17k läst
223 svar
Motsvarighet till Bildelsbasen för röjsågar?
OK, tack för info - jag har funderat på (men inte bestämt mig) för Biltemas. Men just nu är det slut i lager på vissa ställen så vi får se.. Kanske löser sig problemet automatiskt för sjöisen är inte längre vad den varit.skoge skrev:
https://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=53708.0
Recension på Biltema blad
Med reservation för att Biltema kan ha ändrat något
Recension på Biltema blad
Med reservation för att Biltema kan ha ändrat något
Tack igen, det var mucket intressant läsning. Måste erkänna att jag inte förstod den svaga punkten "vinklingslåsning" som det påpekades om, men det skrämde mig inte - tvärtom. Jag tror jag tände.skoge skrev:
Om det är nåt som är svagt och man vet om det så behöver man väl inte pressa..
Jag ska åka förbi några andra Biltema under nästa vecka så kanske ??
Har dock inte släpet med mig då så jag vet inte om jag kan få det med mig.
Bllir nog för tight inne i en vanlig Volvo Sedan och den är väl för tung för att ta på lastbågar..?
Mät och kolla storlek med Biltema,kan aldrig tro det är monterat...T Tullen127 skrev:Tack igen, det var mucket intressant läsning. Måste erkänna att jag inte förstod den svaga punkten "vinklingslåsning" som det påpekades om, men det skrämde mig inte - tvärtom. Jag tror jag tände.
Om det är nåt som är svagt och man vet om det så behöver man väl inte pressa..
Jag ska åka förbi några andra Biltema under nästa vecka så kanske ??
Har dock inte släpet med mig då så jag vet inte om jag kan få det med mig.
Bllir nog för tight inne i en vanlig Volvo Sedan och den är väl för tung för att ta på lastbågar..?
Med vinklingslåsning menas funktionen där du ställer bladet, beroende på om du vill ha snön på höger eller vänster sida
Bara bladet är tydligen 152 cm långt, så med emballage är det uteslutet inne i bilen.skoge skrev:
Viktuppgift hittade jag inte, ang om man vågar lasta den på lastbågar.
Ja när du säger det (ang vinklingslås) låter det ju helt plötsligt självklart..
skoge skrev: