370 654 läst · 491 svar
371k läst
491 svar
Mossa på tak = Bensaltensid
Jag håller 50%ig bensaltensid i en gammal "gräs gti-dunk", kopplar på trädgårdsslangen och sprutar 😊 Funkar kanon.Atom skrev:
Haha, samma hus året efter, huset är enbart tvättat, skorstenen är plåtinklädd det stämmer, samma fönster från 1954...dom är renoverade och målade och jag har gjort egna spröjs...har också byggt ny balkong och nya vindskivor. Men pannorna är orginal, ingen anledning att ljuga om detta 😀 men om du sett min projekttråd så ser du att vi skall byta tak, mest för att pappen är dålig och då åker nya vittinge pannor på också.roland53 skrev:
Sant, lite solsken också 😉
Men jag kan iaf lova att den som lägger på detta medel och väntar några månader upp till ett år blir inte missnöjda. PS...jag är delägare i Bensaltensid AB 😝 nä skoja bara
Men jag kan iaf lova att den som lägger på detta medel och väntar några månader upp till ett år blir inte missnöjda. PS...jag är delägare i Bensaltensid AB 😝 nä skoja bara
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
![](https://cdn.shopify.com/s/files/1/0424/7398/0064/products/974556_180x.jpg?v=1682431599)
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer