1 803 läst · 21 svar
2k läst
21 svar
Missnöjd med vår badrumsrenovering
Vilket roligt svar 😂J Jontha skrev:Jag tycker att listen i taket går att leva med, men fodren runt fönstret måste även den mest gubbiga snickaren kunna förstå det estetiska värde som förstörs. Ni hade inte kommit överens om något, men ger det honom fritt svängrum att behandla ert badrum som en arbetsplatstoalett för säsongsarbetare i skogen? Tycker inte att det är OK någonstans att kasta upp de där billiga träbitarna som han säkert hittat i bilen från förra jobbet.
Om man har ett sådant fint kakel och en så stark vision så behöver snickaren fanimej vara mer vaken. Hade det varit mitt badrum hade jag tagit snickaren i örat och frågat honom vad han menar med att ta sig sådan frihet. Sen hade jag tagit fram en rejäl slägga och slagit sönder fodren, helt utan hänsyn till omkringliggande konstruktion. Sen hade jag skrikit "FIXA" och lämnat rummet.
Tror man ser på ena bilden att dom ordnade det lite bättre med en tunn list runt fönstret så runt fönster känns det ändå ganska okej nu.. vi har iaf lärt oss någonting utav det här och det är ju att vara mer specifik… men kunde inte i min vildaste tänka att dom tänkte att det skulle va okej med foder runt fönster och list i taket på den här klinkern… har inte sett en människa som har så
Snickare är sällan inredare och har oftast inte någon som helst känsla för estetik. Finns kanske något enstaka undantag men överlag stämmer det nog.
Så att vara tydlig i beställningen är det bästa sättet att säkerställa det blir som man vill ha det
Så att vara tydlig i beställningen är det bästa sättet att säkerställa det blir som man vill ha det
Nej precis så är det nog tack för svar 😊K kniv skrev:
Att de kommer list mot tak beror lite hur plattor passar. Jobbar dagligen med badrum
Nämner inte kund att de ska vara list i badrums fönster . Extra kostnad mot salning och foder . Ja då blir de så här tyvärr.
Men aldrig muntlig uppgörelse på något av byggen man skall ha in firman på …
Få ner allt på ett papper .
Nämner inte kund att de ska vara list i badrums fönster . Extra kostnad mot salning och foder . Ja då blir de så här tyvärr.
Jag tycker det är tråkigt att du inte fått exakt som du ville men dom som gjort det här badrummet vet vad dom sysslar med. Du har fått ett mycket finare badrum än dina vänner kan du vara helt säker på. 👍👌
Vi sa utförligt att vi ville ha klinker runt fönster hela vägen och inget foder. Listen i taket tänkte jag inte ens på tog för givet att man inte gjorde så.. men men nu är det som det är 😅R Rickard.lj skrev:Att de kommer list mot tak beror lite hur plattor passar. Jobbar dagligen med badrum