9 764 läst · 32 svar
10k läst
32 svar
Mini-skruvdragare - opinionsundersökning
Fick mig en GSR 10.8 av firman då jag fyllde i december... bara ÄLSKAR denna maskin. Blir nästan lite manisk och letar nya arbetsuppgifter för maskinen
Har en IXO själv, den duger till att skruva ihop ikeamöblerna med. Om jag skulle rösta då blir det GSR 10.8. Men nog skulle jag fundera på att köpa coop's nya märke vad de nu heter. De har 5 års garanti och det är ju ganska fint eller hur.
Sant, 5 år är ok. Fast som det avhandlats tidigare så har garanti ingen koppling till hur bra något fungerar eller håller. Det enda garantin säger är att du får den bytt eller fixad om det är fel på den. I coops fall så är det när den går sönder, inte om. Dom har samma lågpris prylar som alla andra som Jula, Bauhaus, Beijers osv. Prylen har bara annat namn och möjligtvis en något annorlunda design fast det är nästan samma sak.
Så man får nästan räkna med att åka och byta i tid och otid när det inte fungerar. Det är inte kul att måsta byta en söndag em (butiken stängd) mitt i ett arbete bara för att prylen lägger av. Då är garanti vatten värt. En proffsmaskin håller bättre i längden.
Så man får nästan räkna med att åka och byta i tid och otid när det inte fungerar. Det är inte kul att måsta byta en söndag em (butiken stängd) mitt i ett arbete bara för att prylen lägger av. Då är garanti vatten värt. En proffsmaskin håller bättre i längden.