10 867 läst · 33 svar
11k läst
33 svar
Min renovering med utbyte från torpargrund till gjuten platta och tillslut Smartahem.
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Jag vill inte vara neggo mot TS för det är coola lösningar, men man ska inte glömma det praktiska med fysiska knappar på fjärrkan. Jag behöver inte titta ner på fjärren för att ändra volym, pausa i filmen etc.Ramnemark skrev:
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Kolla härbenja77 skrev:
http://www.byggahus.se/forum/villalarm-hemautomation/225675-zipabox-96.html?perpage=15#post2199482
Post 1435
tomas
Men det känns som att det underlättar med en enda fjärrkontroll. Nu har jag 4-5 st. Sen är det smidigt att belysningen ändrar sig med fjärrkontrollen. Jag ska nog göra som Tomas när jag gör om mitt biorum
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Inte så svårt att träffa volymknappen på en ipad eftersom dom är stor som en mindre fjärr. Men jag kan se iden med en fjärr man kan. Jag hade för en massa år sedan fjärr i bilen och det var mycket bra när man kunde sköta stereon utan att titta.
Angående irule på ipad ersätter den så många tryck vid uppstart att jag tror inte 5 original fjärrkontroller inte skulle räcka. Så som jag ser det är det mer en multistyrplatta än fjärrkontroll.
Angående irule på ipad ersätter den så många tryck vid uppstart att jag tror inte 5 original fjärrkontroller inte skulle räcka. Så som jag ser det är det mer en multistyrplatta än fjärrkontroll.
Liknande trådar
-
Går det att omvärdera i förväg utifrån taxeringsvärde och renoveringar
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Energirenovering i kedjehus från 57
Byggnadsvård -
Badrumsrenovering radhus från 70-talet
Badrum -
Tvingande energirenovering från EU … hur blev kraven?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Ny tjänst från Skatteverket för att beräkna avdrag för renoveringar och nybyggnation
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m.