A amoreex skrev:
@Marlen Eskilsson hade vi inte kunnat starta en liten insamling till någon finare blomma eller något åt hans anhöriga?

En mycket hjälpsam människa och kunnig som kommer vara saknad här på forumet..

vila i frid Peter!
Ja, jag ordnar det.

• Gilla
  • Älska
13th Marine och 13 till
  • Laddar…
Väldigt tråkigt att höra att han gått bort. Vila i frid! Om du Marlene ordnar med blommor så kanske vi som vill kan swisha en slant?

Verkligen sorgligt att höra. En oerhört hjälpsam och vänlig medlem som kommer att saknas av många.

S
Fy vad tråkigt. Alltid så hjälpsam...

Sorgligt att höra, en kunnig och hjälpsam medmänniska.
Vila i frid.

Väldigt tråkigt för hans anhöriga och för forumet. En av de kunnigaste personerna jag "träffat" inom sitt område och en eldsjäl med att försöka hjälpa till.

Vila i frid!

Det var tråkigt att höra. Han var en klippa här på forumet.

Har gått och tänkt på @justusandersson idag.

Fick reda på att han gått bort och tycker det är fruktansvärt. Som ni tidigare skrivit så va han en oerhört hjälpsam person på forumet.
Jag fick väldigt mycket hjälp med olika byggen.

Har missat denna tråden tidigare trots att jag är inne flera gånger om dagen.
Vila i frid :heart::heart:

• Älska
  • Gilla
Kramla och 3 till
  • Laddar…
  • Gilla
  • Älska
TessanDoo och 4 till
  • Laddar…
A
Detta hade jag missat! Det var väldigt tråkigt att höra, en så hjälpsam och trevlig man är sällsynt att träffa på. Jag har själv fått ovärderlig hjälp av honom.

Vila i frid.

• Gilla
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
Det här var riktigt tråkigt att höra. Utan en kommentar från @justusandersson hade jag nog inte vågat sätta sågen i en takstol, men nu gjorde jag det, och både huset och jag själv växte lite. Jag vet inte vem du var, men jag hoppas dina nära och kära förstår hur uppskattad du var.

• Gilla
  • Älska
Workingclasshero och 8 till
  • Laddar…
Det är en person jag gärna hade velat träffa då vi verkar dela intresse och glöd, om än inom olika fackområden.

• Gilla
richardtenggren och 3 till
  • Laddar…
Tråkigt. Vila i frid. Människor som väljer att hjälpa andra är otroligt ovanliga och viktiga

Med vänlig hälsning, fremax

• Gilla
Tjrex och 3 till
  • Laddar…
Jag tänker ofta på justus, det var hans inlägg jag direkt gick in och läste och påminns om att han är borta varje gång jag kommer in här. :(

• Ledsen
  • Älska
  • Gilla
El-Löken66 och 6 till
  • Laddar…
E
Detta var otroligt tråkigt och chockerande att göra, ja åt det deprimerande hållet.

Justus har skrivit fantastiska inlägg, mycket mer än så vet jag inte. Ålder och så vidare.

Mycket tråkigt, tack för att ni delar med er och uppmärksammar detta.

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.