11 545 läst · 44 svar
12k läst
44 svar
Medlemmen justusandersson
Administrator
· Skåne
· 7 839 inlägg
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Verkligen sorgligt att höra. En oerhört hjälpsam och vänlig medlem som kommer att saknas av många.
Sorgligt att höra, en kunnig och hjälpsam medmänniska.
Vila i frid.
Vila i frid.
Väldigt tråkigt för hans anhöriga och för forumet. En av de kunnigaste personerna jag "träffat" inom sitt område och en eldsjäl med att försöka hjälpa till.
Vila i frid!
Vila i frid!
Har gått och tänkt på @justusandersson idag.
Fick reda på att han gått bort och tycker det är fruktansvärt. Som ni tidigare skrivit så va han en oerhört hjälpsam person på forumet.
Jag fick väldigt mycket hjälp med olika byggen.
Har missat denna tråden tidigare trots att jag är inne flera gånger om dagen.
Vila i frid
Fick reda på att han gått bort och tycker det är fruktansvärt. Som ni tidigare skrivit så va han en oerhört hjälpsam person på forumet.
Jag fick väldigt mycket hjälp med olika byggen.
Har missat denna tråden tidigare trots att jag är inne flera gånger om dagen.
Vila i frid
Det här var riktigt tråkigt att höra. Utan en kommentar från @justusandersson hade jag nog inte vågat sätta sågen i en takstol, men nu gjorde jag det, och både huset och jag själv växte lite. Jag vet inte vem du var, men jag hoppas dina nära och kära förstår hur uppskattad du var.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 338 inlägg
Det är en person jag gärna hade velat träffa då vi verkar dela intresse och glöd, om än inom olika fackområden.
Detta var otroligt tråkigt och chockerande att göra, ja åt det deprimerande hållet.
Justus har skrivit fantastiska inlägg, mycket mer än så vet jag inte. Ålder och så vidare.
Mycket tråkigt, tack för att ni delar med er och uppmärksammar detta.
Justus har skrivit fantastiska inlägg, mycket mer än så vet jag inte. Ålder och så vidare.
Mycket tråkigt, tack för att ni delar med er och uppmärksammar detta.