Befinner mig utanför landet i veckan tyvärr och tänker ringa igen om jag inter hört något mer på fredag.
Tråkigt vore att skicka tillbaka hela fakturan med ett stort "bestrides" på till en av min favorit leverantörer...
 
För att uppdatera - Maskinen åkte tillbaka på service igen då felet inte var åtgärdat. Leverantören ringde verkstaden medan jag var i butiken och förklarade att detta var en garanti reparation som inte skulle faktureras.
Fick ett samtal i morse för att påminna om att maskinen är klar för avhämtning samt igen, att jag skall riva den tidigare fakturan.

Denna gång tar jag med mig ett par borr och testar maskinen på plats. Sista gången den åkte in klarade den inte ens en 6mm borr i trä utan att rassla så förbenat.

Så det verkar lösa sig - Förutsatt att den fungerar nu! :D
 
  • Älska
Appendix
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.