P
Lite nytt från Makita! :geek: Måtte dom snart komma med större slim batterier! Helst 4ah som alla andra tillverkare har :)
 
  • Person i arbetskläder använder en Makita skruvdragare med slim batteri.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Händer som håller en Makita borr och batteri, med japanska texter och BL Motor logotyp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Makita vinkelskruvdragare visad i olika vinklar med batteri och japansk text.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand håller en ny Makita 18V rotationsverktyg med sladd, dammutsug och prestationsinformation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Makitas arbetsbelysning på stativ framför ett reklamställ med logotyp och fler belysningsprodukter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Lite nytt från Makita! :geek: Måtte dom snart komma med större slim batterier! Helst 4ah som alla andra tillverkare har :)
Längtar också efter 4ah i samma form som dagens 2ah
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Längtar också efter 4ah i samma form som dagens 2ah
Är de fler än Bosch som har det? Nytt för mig..
 
Festool har.
 
P
Dewalt,Metabo,Festool och Bosch har 4ah.
Milwauke,Hikoki och AEG har iaf 3ah slim .. Dewalt har tillomed 8ah batteri och släpper 10ah nu snart-.. Ibland tänker jag att nån på makita inte vill utveckla batterier så slö som dom är på den biten!:thinking:
 
Bra om de kommer med mera lampor.
Tycker att de ligger efter där.

//AA
 
Ingen 18v stomspikare i sikte?
 
  • Gilla
pianist
  • Laddar…
P
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Ingen 18v stomspikare i sikte?
Jo det är en på g enligt denna yt video.

 
  • Gilla
Johannes Carlsson och 1 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Jo det är en på g enligt denna yt video.

[media]
flywheel hmmm samma oljud som dewaltspikarn då ^^
 
T
Råkade ut för en konstig sak med min nyinköpta DDF484. Helt plötsligt slutade den fungera som att batteriet tog slut. Men när jag tryckte igen så kom den igång. Sen fungerade den långsamt från och till och slutade att funka för att sedan fungera igen när jag släppte avtryckaren och tryckte igen.

Någon som känner igen problemet?
Något fel på skruvdragaren eller kan det bara batteriet? Batteriet visade på styrka 3 av 4 så det var inte slut.
 
T Ejmelie skrev:
Råkade ut för en konstig sak med min nyinköpta DDF484. Helt plötsligt slutade den fungera som att batteriet tog slut. Men när jag tryckte igen så kom den igång. Sen fungerade den långsamt från och till och slutade att funka för att sedan fungera igen när jag släppte avtryckaren och tryckte igen.

Någon som känner igen problemet?
Något fel på skruvdragaren eller kan det bara batteriet? Batteriet visade på styrka 3 av 4 så det var inte slut.
Det är inget av detta som hänt?
 
  • Skärmdump av text om skyddssystem för maskiner/batterier, inklusive överbelastningsskydd och överhettningsskydd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T
L liket skrev:
Det är inget av detta som hänt?
Det borde inte bero på någon av de orsakerna. Höll bara på att dra vanliga trallskruv.
 
Heij83
T Ejmelie skrev:
Råkade ut för en konstig sak med min nyinköpta DDF484. Helt plötsligt slutade den fungera som att batteriet tog slut. Men när jag tryckte igen så kom den igång. Sen fungerade den långsamt från och till och slutade att funka för att sedan fungera igen när jag släppte avtryckaren och tryckte igen.

Någon som känner igen problemet?
Något fel på skruvdragaren eller kan det bara batteriet? Batteriet visade på styrka 3 av 4 så det var inte slut.
Så betedde sig min Makita skruvdragare när strömbrytaren gick sönder.
Men det ska ju inte behöva vara så på en ny maskin.
 
T
Heij83 Heij83 skrev:
Så betedde sig min Makita skruvdragare när strömbrytaren gick sönder.
Men det ska ju inte behöva vara så på en ny maskin.
Ok. Nej det hoppas jag verkligen inte. Har använt den i två dagar i några timmar max. Får se om den beter sig likadant nästa gång jag använder den.
 
  • Gilla
Callekansjälv
  • Laddar…
T
Någon som jämfört DJR187 med DJR360? Hur stor är skillnaden mellan dem?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.