pacman42 skrev:
Nja, i Luleå ligger allt på sandbädd så man behöver inte gruset för att dränera....
Måste ändo ha en viss tjocklek på gruslager och vad man ser på bilder då ser det otroligt tunt ut

O
Polos skrev:
Måste ändo ha en viss tjocklek på gruslager och vad man ser på bilder då ser det otroligt tunt ut
Nu har ni väl alldeles för höga krav, det räcker väl med att de får en platta.... Måste det vara rätt gjort? De gnällde på att ville ha avlopp också...
Folk har haft utedass i alla tider

:D :p ;)

G
Öhrlund skrev:
Om denna händelse är sann,är den bedrövlig.För det drabbade paret,för kommunen som utsåg denne bluffgubbe till
"årets företagare".För bluffgubben är väl detta inte första gången kan tänkas.En ärlig man håller inte på så här.Jag
hoppas att denna affär leder till att denne man blir utan uppdrag i framtiden !Fy fan för såna här bluffgubbar !
Den är tyvärr sann!

G
Se upp för Australian bygg, Go gruppen ab
de gjorde ett riktigt kasst jobb och stämde mig även :(

Och Refaat El-Sayed blev årets svensk :D(om någon minns)

Den typen av utmärkelser handlar mer om vad man ser utifrån än om att någon verkligen har tittat på ekonomi och innehåll i verksamheten på riktigt. Så det är inte något man bör lägga särskilt mycket vikt vid när man väljer vem man gör affärer med.

Kanske helt off-topic men är inte namnet på företaget felstavat? Borde det inte heta "Lapplandsvillan" om det nu syftar på landskapet Lappland? Men det kanske har någon helt annan syftning...?

Brukar alltid dra ögonen åt mig när en näringsidkare har dålig stavning på trycksaker etc. Är man inte mera noggrann gällande sånt kan jag misstänka att arbetet i sig inte blir så bra det heller. Har för övrigt inget med vare sig dyslexi eller invandrande kulturer att göra, att be nån korrekturläsa kan alla göra oavsett.

/S

G
steve5432 skrev:
Kanske helt off-topic men är inte namnet på företaget felstavat? Borde det inte heta "Lapplandsvillan" om det nu syftar på landskapet Lappland? Men det kanske har någon helt annan syftning...?

Brukar alltid dra ögonen åt mig när en näringsidkare har dålig stavning på trycksaker etc. Är man inte mera noggrann gällande sånt kan jag misstänka att arbetet i sig inte blir så bra det heller. Har för övrigt inget med vare sig dyslexi eller invandrande kulturer att göra, att be nån korrekturläsa kan alla göra oavsett.

/S
Som byggma fast med ett g. Bäst att dra öronen åt sig ;-). Jag är ironisk om ni inte förstår det :p

G
Nu har företaget gått i konkurs

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.