11 950 läst · 22 svar
12k läst
22 svar
Lurade av prisad företagare som startat Laplandsvillan
Den är tyvärr sann!Öhrlund skrev:Om denna händelse är sann,är den bedrövlig.För det drabbade paret,för kommunen som utsåg denne bluffgubbe till
"årets företagare".För bluffgubben är väl detta inte första gången kan tänkas.En ärlig man håller inte på så här.Jag
hoppas att denna affär leder till att denne man blir utan uppdrag i framtiden !Fy fan för såna här bluffgubbar !
Medlem
· Västernorrland
· 2 115 inlägg
Och Refaat El-Sayed blev årets svensk (om någon minns)
Den typen av utmärkelser handlar mer om vad man ser utifrån än om att någon verkligen har tittat på ekonomi och innehåll i verksamheten på riktigt. Så det är inte något man bör lägga särskilt mycket vikt vid när man väljer vem man gör affärer med.
Den typen av utmärkelser handlar mer om vad man ser utifrån än om att någon verkligen har tittat på ekonomi och innehåll i verksamheten på riktigt. Så det är inte något man bör lägga särskilt mycket vikt vid när man väljer vem man gör affärer med.
Kanske helt off-topic men är inte namnet på företaget felstavat? Borde det inte heta "Lapplandsvillan" om det nu syftar på landskapet Lappland? Men det kanske har någon helt annan syftning...?
Brukar alltid dra ögonen åt mig när en näringsidkare har dålig stavning på trycksaker etc. Är man inte mera noggrann gällande sånt kan jag misstänka att arbetet i sig inte blir så bra det heller. Har för övrigt inget med vare sig dyslexi eller invandrande kulturer att göra, att be nån korrekturläsa kan alla göra oavsett.
/S
Brukar alltid dra ögonen åt mig när en näringsidkare har dålig stavning på trycksaker etc. Är man inte mera noggrann gällande sånt kan jag misstänka att arbetet i sig inte blir så bra det heller. Har för övrigt inget med vare sig dyslexi eller invandrande kulturer att göra, att be nån korrekturläsa kan alla göra oavsett.
/S
Som byggma fast med ett g. Bäst att dra öronen åt sig ;-). Jag är ironisk om ni inte förstår detsteve5432 skrev:Kanske helt off-topic men är inte namnet på företaget felstavat? Borde det inte heta "Lapplandsvillan" om det nu syftar på landskapet Lappland? Men det kanske har någon helt annan syftning...?
/S
Liknande trådar
-
BRF:er töms på miljoner - hundratals köpare lurade.
Bostadsrätt -
Skarvad fiberkabel - lurade?
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Gammal fuktskada - känner oss lurade
Frågor om juridik och fastighetsrätt -
Har vi blivit lurade?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Lurade eller inte….?
Fönster & Dörrar