ClasseClas ClasseClas skrev:
OCD-kommentar
Dammsug filtrena för tusan! ☺️☺️😉
Jag har kommit en bra bit tack vare dig!
Nu hittar jag det här nätverket men jag vet inte hur jag får lösenordet till den ”ACadapter01”?

ClasseClas
ELantagonism ELantagonism skrev:
Jag har kommit en bra bit tack vare dig!
Nu hittar jag det här nätverket men jag vet inte hur jag får lösenordet till den ”ACadapter01”?
På mina pumpar sitter det en klisterlapp bredvid modulen eller på baksidan. Då får du lirka fram modulen och skriva av etiketten eller ta en bild. Kolla i manualerna hur modulerna monteras så du kan lirka fram den från luckan/facket.

ClasseClas
Toshiba WiFi-modul RB-N102S-G med detaljerade instruktioner för installation och anslutning till värmepump, inklusive SSID och lösenord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ClasseClas
Du måste lossa skruven för att få bort kåpan.
Pil som pekar på en skruv på kåpan under lysande indikatorer med texten "LINK" och Wifi-symbol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Öjen
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas skrev:
[bild]
Fyfan du räddar min fredag😪😅😅 Snart där, något nu att jag inte riktigt är i AP mode. Får titta i manualen! Tack för all input

• Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
Tyvärr så finns det en annan möjlig anledning till som iförsig inte verkar vara ditt problem. Men ibland accepterar inte anslutna saker en ap som är i mesh utan vill bara prata med "första" vilket då ger dålig mottagning trots att det finns en ap precis bredvid

ELantagonism ELantagonism skrev:
Fyfan du räddar min fredag😪😅😅 Snart där, något nu att jag inte riktigt är i AP mode. Får titta i manualen! Tack för all input
Hur gick det fick du igång wifi?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.