1 818 482 läst · 5 898 svar
1818k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Verktygstokig
· Halland
· 7 617 inlägg
Humulus skrev:
Har en grön Bosch pump som är förvillande lik denna, dock 20 år gammal och med 12V NiMh batteri (säkert dött idag).J -jonte- skrev:
Pumpen funkade ok med belyst tryckdisplay och allt men det är inget man använder för att fylla tomma hjul (tog en evighet) men för att justera trycket funkade den fint.
Nu har ju båda dessa profilerna var de bor. Tyvärr kan nog inte byggahus vara orienterat efter vilken Lidl man brukar besöka.R roli skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 7 617 inlägg
Då ska jag väl speca att jag kollat både i Halmstad, Redbergsplatsen och v. Frölunda..
Personen som jag citerade hade ingen plats redovisad i sin profil när jag la upp mitt inlägg. Numera finns det en plats redovisad. Sedan är det helt rätt att man inte vet vilken Lidl affär som är beskriven men så länge inte folk redovisar detta så får vi leva med det. Men en ort är iallafall ett steg på vägen, bättre att en ort anges än ingenting.......jbr skrev:
Jag hade Stad angivet från början men såg när jag kollade att det hade trillat bort, förmodligen vid någon omgörning av forumet Dock så handlar jag ibland i tex Mjölbys Lidl, och då kan det bli lite fel, speciellt som dom ligger på "rätt" sida Lidls landsgräns (syd/nord), med lite olika sortiment. Tidigare gick gränsen i Norrköping