tjena !

Kan ni rekommendera någon bra ledlampa att ha i hallen som går på batteri. Vi håller på och renovera är snart klara som ni ser på bilden .

Kan gärna vara flera små riktigt Barah sådana.

• Renoverad hall med gröna panelväggar och tre vita bänkförvaringar utan bänkskivor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BZMichael BZMichael skrev:
tjena !

Kan ni rekommendera någon bra ledlampa att ha i hallen som går på batteri. Vi håller på och renovera är snart klara som ni ser på bilden .

Kan gärna vara flera små riktigt Barah sådana.
Varför vill du ha batterilampa? Kan du vara lite mer tydlig vilken typ av lampa du söker? Ska den vara fastmonterad eller lös?

D DE73 skrev:
Varför vill du ha batterilampa? Kan du vara lite mer tydlig vilken typ av lampa du söker? Ska den vara fastmonterad eller lös?
Har ingen möjlighet för dragning av el därav batteri . Fast installation är önskvärt

snaggletooth snaggletooth skrev:
Batterier duger i stort bara till stämningsbelysning typ
[länk] | ML | Standard Shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAyoi8BhDvARIsAO_CDsCiBZaicGigyZ5jtKTwu8nVpzdHJAtTAsE0EobUHUcUwO9ee7OvtJAaAiDZEALw_wcB

Möjligtvis även rörelseaktiverad belysning
[länk] | ML | Standard Shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAyoi8BhDvARIsAO_CDsCXaZFY20kJ5DDGN0jcnkhUgd7KRMWfijXYku6fqAiWWWLhWoqMUScaAgeUEALw_wcB
Fann detta på nätet, dock 1/3 av priset på Temu. Funderar lite på detta … vad tror ni ?

https://norrbutik.com/products/360-...qQwRA3MOZzT3p-Y8VRzqazIP8_VD5K4QaAq_5EALw_wcB

• Svart 360° dubbelsidig magnetisk LED-vägglampa med fjärrkontroll, uppladdningsbar, visas i olika vinklar och miljöer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Om du orkar hålla på att ladda stup i kvarten så visst, bara att testa, inga större pengar.

snaggletooth snaggletooth skrev:
Om du orkar hålla på att ladda stup i kvarten så visst, bara att testa, inga större pengar.
Ah testar o ser inga pengar i sammanhanget!

Många batterilampor har ett kallt ljus som jag inte upplever som trevligt och mysigt. Jag skulle köpa en lampa där det framgår att det är neutralt eller helst varmt ljus.

• Gilla
BZMichael
  • Laddar…
  • Gilla
BZMichael
  • Laddar…
D DE73 skrev:
Många batterilampor har ett kallt ljus som jag inte upplever som trevligt och mysigt. Jag skulle köpa en lampa där det framgår att det är neutralt eller helst varmt ljus.
Bra input!
M MasMats skrev:
Dubbelt så många lampor för samma peng.

[länk]
tack för tipset! Ungefär samma peng som på Temu👍🏻😊

BirgitS
D DE73 skrev:
Den länkade kan ge 2700 K.
Fann detta på nätet, dock 1/3 av priset på Temu. Funderar lite på detta … vad tror ni ?

[länk] Shopping&utm_campaign=ShoppingAds&utm_medium=cpc&utm_term=18058&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAyoi8BhDvARIsAO_CDsC2h8V0F_lCQekxTOGr4oeqQwRA3MOZzT3p-Y8VRzqazIP8_VD5K4QaAq_5EALw_wcB
Det intressanta är väl hur mycket den lyser upp. Blir det mysbelysning i hallen eller ser man att knyta skorna?

BirgitS BirgitS skrev:
Den länkade kan ge 2700 K.

Det intressanta är väl hur mycket den lyser upp. Blir det mysbelysning i hallen eller ser man att knyta skorna?
Ska lysa upp när man knyter skorna vintertid. Sommartid skall de knappt använda

BirgitS
Ska lysa upp när man knyter skorna vintertid. Sommartid skall de knappt använda
Jo, det förstår jag att du vill men jag vet inte vad lampan du länkade till gör. Det anges ett lux-värde där på 30 cm avstånd (?) men det säger mig ingenting. Om du vill veta hur bra den lyser upp så bör du kolla upp vad det där lux-värdet innebär.

• Gilla
BZMichael
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Jo, det förstår jag att du vill men jag vet inte vad lampan du länkade till gör. Det anges ett lux-värde där på 30 cm avstånd (?) men det säger mig ingenting. Om du vill veta hur bra den lyser upp så bör du kolla upp vad det där lux-värdet innebär.
Lux-värde säger i detta fallet ingenting. Styrkan brukar mätas i lumen och inget annat. Det finns nog en anledning att det inte anges... 😉

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS
Müssli Müssli skrev:
Lux-värde säger i detta fallet ingenting. Styrkan brukar mätas i lumen och inget annat. Det finns nog en anledning att det inte anges... 😉
Tack, misstänkte att det var något sånt.

• Gilla
Müssli
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.