129 001 läst · 992 svar
129k läst
992 svar
Landxcape LX810/812i
Men även när jag försöker starta den inne i huset så går den i offläge direkt. Kan inte ha med slingan och göra.
skicka sms till 0734379829 så ska jag skicka film så du ser
skicka sms till 0734379829 så ska jag skicka film så du ser
@robert_gbg
Jag har en lx812i och fick samma fel när jag installerade den för ett par veckor sedan. En terori skulle kunna vara att en uppdatering via appen gick snett. Jag laddade ner senaste firmware från landxcapes hemsida och installerade med usb. Sen har den funkat normalt och tagit hem ny uppdatering via appen.
Jag har en lx812i och fick samma fel när jag installerade den för ett par veckor sedan. En terori skulle kunna vara att en uppdatering via appen gick snett. Jag laddade ner senaste firmware från landxcapes hemsida och installerade med usb. Sen har den funkat normalt och tagit hem ny uppdatering via appen.
Hur uppdaterar man via USB? Sticker i en USB sticka och sen?
Är väldigt intresserad av denna.
Vet någon hur det funkar med beräkningen av arean?
Jag har 875 Kvm tomt varav ca 580 kvm är gräs.
Räcker denna då eller är det hela tomtarean som räknas?
Vet någon hur det funkar med beräkningen av arean?
Jag har 875 Kvm tomt varav ca 580 kvm är gräs.
Räcker denna då eller är det hela tomtarean som räknas?
Nu äger även jag en av dessa.. Håller på och klubbar ner tråden. Återkommer när den är i drift.
En undran, vart är de extra knivbladen som Bauhaus skriver ingår?
Och så sänkte dom priset till 5300kr dagen efter jag köpte den... Ja herregud, murphys law..
En undran, vart är de extra knivbladen som Bauhaus skriver ingår?
Och så sänkte dom priset till 5300kr dagen efter jag köpte den... Ja herregud, murphys law..
Redigerat:
Låg några stycken i lådan i en liten plast påse
Jag får tillbaka mellanskillnaden om jag åker in och visar upp kvittot säger kundtjänst pga prisgaranti 14 dagar, detta löste sig självt himla fint måste jag säga =)Kalendern skrev: