Kul att du delar med dig och bra film! Ser fram emot nästa del.

Aldrig funderat att arbeta med linoleum men man kanske skulle testa.

B boohoo skrev:
Kul att du delar med dig och bra film! Ser fram emot nästa del.

Aldrig funderat att arbeta med linoleum men man kanske skulle testa.
Det ligger ute tre delar. Klicka på hans kanal.

• Gilla
Andtor
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Vi gör så här istället:)

Direktlänk till spellistan [länk]

[bild]
Ser att du kör din matchfit tvingar i runda hål. Vet att du ha laxstjärtfrässtål men vill du låna ett matchfit-frässtål av mig till att fräsa några jiggar? ;)

Lime113 Lime113 skrev:
Ser att du kör din matchfit tvingar i runda hål. Vet att du ha laxstjärtfrässtål men vill du låna ett matchfit-frässtål av mig till att fräsa några jiggar? ;)
I dessa applikationer går det ca 100ggr snabbare att köra runda hål snarare än dovetailspår. Kört denna taktik länge, tidigare med festooltvingar i 13mm hål men dovetailtvingarna räcker det med 12mm så aningen mer plats att borra snett. Tack för erbjudandet men vilket bonna-dovetailstål som helst med rätt mått funkar ungefär lika bra som matchfits egna.:)

• Gilla
Lime113
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
I dessa applikationer går det ca 100ggr snabbare att köra runda hål snarare än dovetailspår. Kört denna taktik länge, tidigare med festooltvingar i 13mm hål men dovetailtvingarna räcker det med 12mm så aningen mer plats att borra snett. Tack för erbjudandet men vilket bonna-dovetailstål som helst med rätt mått funkar ungefär lika bra som matchfits egna.:)
Tur att jag inte erbjöd dig detta stål ;)

Borrpress i arbete med trä. Spån, borr, fästhållare. Text: "1200 RPM vid användning av borrpress".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.