På konsumentens sida
· 3 108 inlägg
På dolt läge på Lidingö ligger en nästan 400 kvm villa i två plan byggd 2017. Stilen är internationell.
Du kan läsa artikeln här: Läckert lyxigt på Lidingö
Du kan läsa artikeln här: Läckert lyxigt på Lidingö
Fick en deja vu av bara dess like när jag såg det nedsänkta vardagsrummet. Var tvärsäker på att jag sett detta tidigare här på Byggahus. Hittade tillslut tråden på @pellito bygge som har en snarlik design i de renderingar hen lagt upp. Lägger designen på minnet till eventuellt framtida husbygge, hade varit så himla läckert att få till något liknande!
Nej, i den prisklassen så finns det ju flera vackra objekt med sjöläge, men huset är ju ruggigt tjusigt...T Polos skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Planlösningen för de som undrar. Jag hade nog gärna sett en större relax med bubbelbad och en lite större tvättstuga, men överlag så känns den rätt bra faktiskt. Kul att det inte bara är jag som tycker att skjutdörrar är en självklarhet.
Ja och kåken är stor så vem vet någon kanske slår till.N Nanashi skrev:Nej, i den prisklassen så finns det ju flera vackra objekt med sjöläge, men huset är ju ruggigt tjusigt...
[bild] [bild]
Planlösningen för de som undrar. Jag hade nog gärna sett en större relax med bubbelbad och en lite större tvättstuga, men överlag så känns den rätt bra faktiskt. Kul att det inte bara är jag som tycker att skjutdörrar är en självklarhet.
Du får rätt många skjutdörrar för 30 mille dock...N Nanashi skrev:
En tungt vägande faktor är nog snarare att huset ligger i just Elfvik. Så mycket närmare Stockholms innerstad kommer man inte om man vill vakna till doften av koskit, och småhustomterna där är rätt lätträknade.
Tycker mäklaren gjort ett dåligt jobb inget om var bilarna ska stå, utan att det är snabbt in till Stureplan.
Tror faktiskt dom som tittar på detta skiter i Stureplan.
Sveriges bästa master bedroom?
Design och teknik är överlägset det mesta på marknaden ?
Ja han är inte blygsam i allafall
Tror faktiskt dom som tittar på detta skiter i Stureplan.
Sveriges bästa master bedroom?
Design och teknik är överlägset det mesta på marknaden ?
Ja han är inte blygsam i allafall
Kostnaden är väl marginell i sammanhanget, men det är ett kul designval. Själv kan jag inte låta bli att snegla på eleganta lösningar med riktiga fusumas.C cpalm skrev: