Köp en installationstester!

Mycket smidigt i sånna här situationer, bara läsa av impedansen i displayen.

Totte_S
jonfri skrev:
Har någon här uppfattning om vad det kostar att dra om elen i ett stenhus, en våning plus källare, vprör är det på de ställen jag kommit åt - förmodar att det är likadant överallt. 94 plus 94 kvadratmeter.

Kostnad för arbetet menar jag då, ca 30 uttag per våning plus ett tiotal lampor.

Arbetet skall göras i Karlstadtrakten om någon känner sig manad...   ;)
Som en fingervisning; mina svärföräldrar installerade jordfelsbrytare, fick ny central samtidigt och omdraget det mesta av elen i ett 1½ plans på ca 150m2, summa ca 25´000 kr.

Som en fingervisning; mina svärföräldrar installerade jordfelsbrytare, fick ny central samtidigt och omdraget det mesta av elen i ett 1½ plans på ca 150m2, summa ca 25´000 kr.
Afrikanska pengar då antar jag? 8)

Många kör väl med mulatt vad gäller sånt här... så hade jag tänkt att göra iaf...

[sup][/sup]
Som en fingervisning; mina svärföräldrar installerade jordfelsbrytare, fick ny central samtidigt och omdraget det mesta av elen i ett 1½ plans på ca 150m2, summa ca 25´000

Ha Ha den som gjorde det anställer jag NU eller glömde ni momsen.....
Men glöm inte...OM nåt händer med nydragen el i ett 50 år gammalt hus som det inte finns några kvitton på vem tror du bet. om det brinner ner???

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.