E
Skrivet av: Anna

Jag har en deppression därför ska grannen ta ner träd , jag har fibromyalgi farföräldrar ska grannen ta ner träd men herre Gud hör hur ni låter

G
Dom borde ändra lagen om träd på tomten. det ska inte finnas risk för att trädena kan ramla in på grannens tomt eller hus, det vill säga mät höjden på träden och så långt från tomtgränsen får träden högst stå, Vill man ha träd på tomten får man säkra det först! Inte förens nån politiker själv får detta problem kommer detta att lösas.

G
Det håller jag med om det ni skriver. Det borde finnas en lag som styr hur högt ett träd får vara i ett tätbebyggt villa område. Till lika själ såda träd träd borde inte få växa upp så det kan bli en oangelägenhet för den andre parten.

• Gilla
bygging_1919
  • Laddar…
En enkel åtgärd till er som hatar grannens träd eller träd överhvudtaget... ge tusan i att flytta dit..bosätt er där ni har asfalt runt er och fundera inte på att ha växtlighet runt er .
Stod träden där innan er så måste ni ju ha förstått att dom inte blir mindre ju längre tiden går.:confused:

• Gilla
  • Haha
MONTREAL och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.