3 178 läst · 40 svar
3k läst
40 svar
Kompressor spikpistol
Tja, annars köper du bara Stanley-kompressorn på Jula. Då får du en liten, smidig, lätt, och billig kompressor på 10bar och ca 1500W. Den fixar som sagt allt du behöver kompressor till, och är samtidigt så lätt att man inte drar sig för att hämta den.nino skrev:
Sen är den som sagt lite högljudd. Dock kommer du inte undan hörselkåpor när du arbetar inomhus med någon annan kompressor heller. På så vis spelar det mindre roll att den är möjligtvis är lite mer högljudd än andra.
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 475 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 475 inlägg
Har idag en 18L-kompressor med 2-cylindrig motor. Lever om som de bör... Min nästa har jag tänkt ska bli en större och då med vertikal tank för att minska den behövda golvytan. Något likt
https://eur.vevor.com/air-compresso...ssor-14-3cfm-3-hp-2200w-silent-p_010178927812
Sen blir jag alltid lite impad av Vevors Photoshop-kunskaper... eller har kompressorn något eluttag också 😁
https://eur.vevor.com/air-compresso...ssor-14-3cfm-3-hp-2200w-silent-p_010178927812
Sen blir jag alltid lite impad av Vevors Photoshop-kunskaper... eller har kompressorn något eluttag också 😁
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har den med mindre tank, fungerar utmärkt att spika 16G och 18G. Otroligt skönt att den låter mindre.V ViktorHg skrev:Jag har en sådan här och är så otroligt nöjd att jag köpte en tystgående. Den går ha inomhus till listning utan att behöva utrymma familjen, eller för den delen ha hörselskydd. Det funkar att spika panel med också. Det går förstås inte köra i samma tempo som i en husfabrik, men kör man lite lugnare går det bra, tänk en bräda åt gången.
[länk]
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Karlstad
· 129 inlägg
Menar du 24l-varianten eller 50l-varianten?A AG A skrev:Tja, annars köper du bara Stanley-kompressorn på Jula. Då får du en liten, smidig, lätt, och billig kompressor på 10bar och ca 1500W. Den fixar som sagt allt du behöver kompressor till, och är samtidigt så lätt att man inte drar sig för att hämta den.
Sen är den som sagt lite högljudd. Dock kommer du inte undan hörselkåpor när du arbetar inomhus med någon annan kompressor heller. På så vis spelar det mindre roll att den är möjligtvis är lite mer högljudd än andra.
Så klart var den trasig 😡
Troligen har posten kört i nåt som slagit av vinkeln till luftröret
Har godkänt leveransen efter som jag skrev att den fick ställas av utan kvittens.
Är väl ingen stor reparation men jag behöver spika nu!
Man ser ett hål kartongen till vänster om Stanley
Troligen har posten kört i nåt som slagit av vinkeln till luftröret
Logga in
Skapa konto
Har godkänt leveransen efter som jag skrev att den fick ställas av utan kvittens.
Är väl ingen stor reparation men jag behöver spika nu!
Man ser ett hål kartongen till vänster om Stanley
Mailade Jula och förklarade läget, la även till att enklaste är ju att skippa att dra in Postnord i ärendet.
Dom höll med och skickade inte bara en vinkel utan hela röret också.
Så där var det 5/5 i service på reklamationen
Dom höll med och skickade inte bara en vinkel utan hela röret också.
Så där var det 5/5 i service på reklamationen
Produkter som diskuteras i tråden