M MF90 #16 Nybyggare · 49 inlägg 12 nov 2019 21:12 MF90 Nybyggare 49 inlägg 12 nov 2019 21:12 #16 T Torpgubben skrev: Kjell eller Freddan, Har någon av er möjlighet att mäta innerdiametern på damskyddet där den fäster runt halsen på vinkelslipen? Jag ska se om jag har sån tur att den möjligtvis passar på nån av mina två vinkelslipar... 51 mm Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
T Torpgubben skrev: Kjell eller Freddan, Har någon av er möjlighet att mäta innerdiametern på damskyddet där den fäster runt halsen på vinkelslipen? Jag ska se om jag har sån tur att den möjligtvis passar på nån av mina två vinkelslipar... 51 mm
M MF90 #17 Nybyggare · 49 inlägg 12 nov 2019 21:14 MF90 Nybyggare 49 inlägg 12 nov 2019 21:14 #17 T Torpgubben skrev: Behöver man varvtalsregleringen, eller körde ni på max hela tiden? Man sparar en 5-600kr om man väljer bort varvtalsregleringen. Allt det andra verkar vettigt, som hög effekt, kick-back skydd, mjukstart, extra kylning. Jag körde på ca 70-80% effekt. Tyckte det gick snabbare då. Jag rekommenderar att köpa med varvtalsregleringen
T Torpgubben skrev: Behöver man varvtalsregleringen, eller körde ni på max hela tiden? Man sparar en 5-600kr om man väljer bort varvtalsregleringen. Allt det andra verkar vettigt, som hög effekt, kick-back skydd, mjukstart, extra kylning. Jag körde på ca 70-80% effekt. Tyckte det gick snabbare då. Jag rekommenderar att köpa med varvtalsregleringen