1 800 läst · 22 svar
2k läst
22 svar
Köpa smink till sin kära! Var? Vad? Hur?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ser hon ut så utan smink istället för supersminkad med lösögonfransar så behövs inget smink 😃. Annars finns det de som ser det som en pik om de får smink av pojkvännen men ett spapaket med, om badkar finns, en badbomb och några väldoftande värmeljus uppskattas av de flesta och kostar inte mycket.C Civilpolisen skrev:
Jag vill rikta ett stort tack till signaturen Marlene Ericsson! Vilket fint inlägg! Det gör mig glad!
Det var attans dyra grejer detta, det vill jag säga!
Läppstift saknas. Jag vill gärna ha nån rostig färg... jag tycker det är fint och jag tror hon har sånt själv. Om jag köper dessa till present kanske vi kan komplettera med läppstift senare...! Med tanke på det måttliga bruket av smink kommer dessa saker räcka resten av livet...! Ha!
Sassy + borste tillsammans blir aningen billigare! Det ser jättefint ut!
https://caiacosmetics.se/sv/sminkset/the-sassy-way
Vad gäller budget är jag tämligen flexibel. Den fina telefonen får vänta lite helt enkelt...
Julkalender var något som jag övervägde. Maria Åkerberg har en fin kalender. Hade förr om åren i alla fall! Det är ju förvisso inte smink, men hudvård som jag vet är lika uppskattade som effektiva!
Jag har redan köpt fina underkläder och behovet av fina nattkläder upplever jag som helt obefintligt då kvinnan alltid sover naken.
Det var attans dyra grejer detta, det vill jag säga!
Läppstift saknas. Jag vill gärna ha nån rostig färg... jag tycker det är fint och jag tror hon har sånt själv. Om jag köper dessa till present kanske vi kan komplettera med läppstift senare...! Med tanke på det måttliga bruket av smink kommer dessa saker räcka resten av livet...! Ha!
Sassy + borste tillsammans blir aningen billigare! Det ser jättefint ut!
https://caiacosmetics.se/sv/sminkset/the-sassy-way
Vad gäller budget är jag tämligen flexibel. Den fina telefonen får vänta lite helt enkelt...
Julkalender var något som jag övervägde. Maria Åkerberg har en fin kalender. Hade förr om åren i alla fall! Det är ju förvisso inte smink, men hudvård som jag vet är lika uppskattade som effektiva!
Jag har redan köpt fina underkläder och behovet av fina nattkläder upplever jag som helt obefintligt då kvinnan alltid sover naken.
En stor fin bit oxfilé, lagom tillagad är smaklig direkt ur stekpannan men serveras den på en vacker tallrik på ett fint dukat bord med blommor och levande ljus. Ja, då smakar den dubbelt så bra.C Civilpolisen skrev:
Nattlinnen är som omslagspapper och det här vet varenda tjej. Lika spännande varje gång pappret åker av och man får se vilken present man får denna gång.😋
Nu är du ute på tunn is. Det är Inte vad DU vill, utan vad HON önskar. Det låter som du vill bättringsmåla objektet med lite duttande här och där efter eget tycke och smak.C Civilpolisen skrev:
De damer jag haft glädjen att dela livet med har varit olika. Men en sak har de haft gemensamt. De har varit väldigt känsliga för kritik av sin "kvinnlighet" med allt vad Det innebär. Så största försiktighet och lyhördhet anbefalles innan du trippar in på deras territorium.
Skönhetsprodukter är inte bara färg utan även innehåll. Mineraloljor, ekologisk, färgämnen, tillverkningsmetod, hur de testas, var de tillverkas, barnarbete, etc. En ren djungel, där det är väldigt lätt att gå vilse som novis.
Det gäller alltså att vara lyhörd över vad flamman önskar. Inte vad du vill ha.
Detta blev en väldigt konstig tråd, måste jag säga! Bara ett enda svar som svarade på det jag frågade om! Men ett riktigt bra svar!yonna skrev:
Jag måste ändå beundra er kvinnor som tar er tid att svara i ett forum med så sunkig anda... om de som skriver menar vad de skriver, det vet man ju inte!
Hur som helst! 2.500 kronor kostade alla sakerna som Marlene länkade till.
För att knyta ihop säcken...Till Yonna kan jag säga att i det nyrenoverade hemmet finns en sminkspegel på väggen i badrummet, dock inte för smink utan för flätan.
Sminkbordet från arvet och med ljus från Ikea, är ännu inte invigt till annat än avlastningsyta,
Av olika anledningar som jag inte orkar redogöra för är hemmet inte riktigt färdigt. Hallen är kvar, vägg , 2 x garderob + golv ska fixas med.Taket är målat...Det blir ett fint hem! Det gör mig glad!

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
@Civilpolisen : du måste lyssna mycket noga och uppmärksamt på vad välvilliga folk försöker säga, inte bara lyssna på de som råkar säga vad du vill höra.
Jag använder mycket sällan smink, endast ögonskugga och mascara om det är en finare tillställning. Hade min sambo gett mig en låda sminkprodukter och bett mig kolla på guider för hur jag skall använda dem hade jag slängt ut han ur huset... Hoppas din tjej tycker annorlunda. 🤔
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Byta till dimmer – vad behöver köpas in?
El -
Var kan man köpa en packning till brunnslock
Vatten & Avlopp -
Köpa nya dämpkuddar till toalettsits ifö sign? (Bilder i tråd)
Vatten & Avlopp -
Flyttar till hus. Behöver klura ut höjd på golv för köpa nytt.
Golv -
Köpa täcklock till inspektionsbrunn
Grund & Markarbeten