Höhö, den kampanjen hade jag missat, fick dom majoritet i kommunen eller har dom alltid haft den? Fin kossa på golvet förresten, ni måste vara miljövänner i ert hem då en dö ko sparar på utsläppsnivån ;)

• Gilla
Pagno
  • Laddar…
Jonatan79 skrev:
Då hjälper det inte mycket att piffa till det med en färgglad pastaslev eller kaffebryggare eller fondtapet i matsalen. Gråa nyanser är fina, lätt att matcha med och skapar en annan känsla och hemtrevlighet.
Ja jag håller verkligen med, och dessutom syns den färgglada pastasleven mycket bättre mot en grå bakgrund än mot en vit. :)

Jag har inte 50 men väl fyra nyanser av grått hemma, från S1500N till S5500N.

Angående vitt så tycker jag som jag sagt att det är lite trist med 100 % helvita kök, men jag har betydligt större problem med helvita badrum.

Jonatan79 skrev:
Höhö, den kampanjen hade jag missat, fick dom majoritet i kommunen eller har dom alltid haft den?...
Jag har en likadan som jag fick i sossarnas stånd på Våxtorps marknad (södra Halland).
Så det är nog en riksangelägenhet.
Skrev och frågade vad pastasleven skulle symbolisera, men har ännu, efter ett halvår, inte fått något svar.

• Gilla
Saramaa
  • Laddar…
Startgas skrev:
Det kan inte bero på att gemene man fortfarande har 70-talets fantasirika färgval i minnet? Folk tänker nog mer på att det ska gå att sälja även om 10 år nuförtiden.
Fast man kan ju måla om alla snickerier. Är man orolig för försäljningsvärdet kan man måla om sina luckor vita innan mäklaren knäpper bilderna. Kakel, bänkskiva och vask går dock inte att måla till mäklarstil, så där får man väl välja något tidlöst och säljbart redan från början.

Jonatan79 skrev:
... Fin kossa på golvet förresten, ni måste vara miljövänner i ert hem då en dö ko sparar på utsläppsnivån ;)
Nej det är inte hos oss, en bild jag hittade på nätet.
Hos oss går kossorna ute på ängen och betar:

Två kor står på en äng omgiven av stenmur och träd, bakom ett elektriskt stängsel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi har inte ens piano, och absolut inga sådana där rangliga stålrörsmöbler :p

• Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Tänkte väl, du är du alltså inte såsse eller Alingsås-bo, skönt :)

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Ja, har annars gått och såsat hela dagen :)

Men nu får det vara slut!
Har rört ihop en remouladsås efter eget recept: Krispig Gurka, hemodlad tomat, hemodlad leksandslök, chilisås, crème fraiche, majonnäs, vitpeppar, paprikapulver och lite salt.
Blir bra till rödspättorna! Mums (y)

• Gilla
Pagno
  • Laddar…
Supersnyygt, verkligen!

Jag älskar den vita stilen, så ren och sofistikerad.

Jag älskar den rena stilen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.