7 235 läst · 24 svar
7k läst
24 svar
Köken vi faktiskt köper är ...
Höhö, den kampanjen hade jag missat, fick dom majoritet i kommunen eller har dom alltid haft den? Fin kossa på golvet förresten, ni måste vara miljövänner i ert hem då en dö ko sparar på utsläppsnivån
Ja jag håller verkligen med, och dessutom syns den färgglada pastasleven mycket bättre mot en grå bakgrund än mot en vit.Jonatan79 skrev:
Jag har inte 50 men väl fyra nyanser av grått hemma, från S1500N till S5500N.
Angående vitt så tycker jag som jag sagt att det är lite trist med 100 % helvita kök, men jag har betydligt större problem med helvita badrum.
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag har en likadan som jag fick i sossarnas stånd på Våxtorps marknad (södra Halland).Jonatan79 skrev:
Så det är nog en riksangelägenhet.
Skrev och frågade vad pastasleven skulle symbolisera, men har ännu, efter ett halvår, inte fått något svar.
Fast man kan ju måla om alla snickerier. Är man orolig för försäljningsvärdet kan man måla om sina luckor vita innan mäklaren knäpper bilderna. Kakel, bänkskiva och vask går dock inte att måla till mäklarstil, så där får man väl välja något tidlöst och säljbart redan från början.Startgas skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Ja, har annars gått och såsat hela dagen
Men nu får det vara slut!
Har rört ihop en remouladsås efter eget recept: Krispig Gurka, hemodlad tomat, hemodlad leksandslök, chilisås, crème fraiche, majonnäs, vitpeppar, paprikapulver och lite salt.
Blir bra till rödspättorna! Mums
Men nu får det vara slut!
Har rört ihop en remouladsås efter eget recept: Krispig Gurka, hemodlad tomat, hemodlad leksandslök, chilisås, crème fraiche, majonnäs, vitpeppar, paprikapulver och lite salt.
Blir bra till rödspättorna! Mums
Liknande trådar
-
Vart köper jag gamla dörrhandtag till mitt hus?
Byggnadsvård -
Hur gammalt virke kan man förvänta sig när man köper ”nytt”?
Byggmaterial & Byggteknik -
Var köper man Gyproc Habito armerad gipsskiva?
Byggmaterial & Byggteknik -
Var köper jag virke till att reparera min ögonsten?
Möbelsnickeri -
Säljer och köper samtidigt?
Solceller, Solfångare, Solenergi