Workingclasshero #16 Medlem · Stockholm · 4 011 inlägg 20 mar 2023 11:38 Workingclasshero Medlem Stockholm 4 011 inlägg 20 mar 2023 11:38 #16 Inte min stil iaf...... Jag gillar kök som är kök, där man slipper fråga efter diskmaskinen eller papperskorgen..... Ge mig 11 mustiga kök för barnfamiljer och praktiska människor /W
Inte min stil iaf...... Jag gillar kök som är kök, där man slipper fråga efter diskmaskinen eller papperskorgen..... Ge mig 11 mustiga kök för barnfamiljer och praktiska människor /W
Bjor #17 Byggnadsvårdare · gävleborg · 965 inlägg 21 mar 2023 09:23 Bjor Byggnadsvårdare gävleborg 965 inlägg 21 mar 2023 09:23 #17 TRJBerg skrev: Med "det gröna", menar du det med gröna marmorhoar och grönvitt golv? Jo det ser väldigt läckert ut - men väldigt opraktiskt! Ja det. Det är inte för dom som vill laga mycket mat, finns lite ändringar att önska. Men mattetalvalen å sådant var fint.
TRJBerg skrev: Med "det gröna", menar du det med gröna marmorhoar och grönvitt golv? Jo det ser väldigt läckert ut - men väldigt opraktiskt! Ja det. Det är inte för dom som vill laga mycket mat, finns lite ändringar att önska. Men mattetalvalen å sådant var fint.