Kul att se! Ni har valt precis de luckorna som jag vill ha när det är dags att renovera mitt kök. Var är köket köpt? Undrar lite över skåpen vid vasken också, är det en eller två lådor? Hur tycker ni den lösningen funkar?
Köket är köpt på ikea Örebro. Skåpet under diskhon är ett 80cm skåp med en låda med källsortering.
Tyvärr får inte allt plats i den, så källsortering av plåtburkar plastburkar mm får tas med ut till carporten för förvaring.
Tyvärr får inte allt plats i den, så källsortering av plåtburkar plastburkar mm får tas med ut till carporten för förvaring.
Redigerat:
Så här ser det ut!Dalbotös skrev:
Tack för specialbilderna! d^_^b
Grönt är min favoritfärg så jag tycker erat val av kakel var toppen! Kul med folk som vågar ta något annat än standard! Själv funderar jag på en hel vägg i grönt bakom vasken.
Färgen på själva luckorna, på bilderna ser de lite gula ut när man jämför mot tex diskmaskinen. Hur upplevs de i verkligheten?
Grönt är min favoritfärg så jag tycker erat val av kakel var toppen! Kul med folk som vågar ta något annat än standard! Själv funderar jag på en hel vägg i grönt bakom vasken.
Färgen på själva luckorna, på bilderna ser de lite gula ut när man jämför mot tex diskmaskinen. Hur upplevs de i verkligheten?
Stolarna till bordet kommer i sep.
Satsa hellre på att fixa en riktig micro och en inbyggd diskmaskin, det gör mer för kökets utseende. Kyl och frys finns ju på en annan vägg. Varför vill ni stå i hörnet och laga mat? Hur som helst är det 1000 gånger snyggare och trevligare än innan.