Två män iklädda skjortor ligger nära varandra med stängda ögon, ser avslappnade ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fick detta av en bekant. Måste ju vara ett fejkkonto, eller är faktiskt Kristerssons konto kapat? Har inte själv FB, så ej kollat.
Inlägget var förstås rätt bra gjort. 😄

L Lilllen skrev:
[bild]

Fick detta av en bekant. Måste ju vara ett fejkkonto, eller är faktiskt Kristerssons konto kapat? Har inte själv FB, så ej kollat.
Inlägget var förstås rätt bra gjort. 😄
och folk undrar varför man inte har Facebook

• Gilla
Fel av Åke
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Efter mycket om o men har jag fått tillbaka mitt FB konto.
Jag fick fylla i en rapport och skaffa en extra e-post adress.
Det kom det tillbaka en kod och en instruktion på den nya e-post adressen, men jag skulle svara på den gamla.
Jag skulle skriva koden på en lapp, spela in en video och göra ett visst rörelsemönster med mitt ansikte och lappen.
Efter granskning, tog 3 dagar, fick jag en kod så jag kunde återta kontot.
Dock har jag inte fått igång messenger då det kräver en pinkod som jag inte fattat hur jag ska få den, inga av de alternativ som anges fungerar, tex logga in på en annan enhet som jag brukar använda och få en kod där.
I rapporten fick man bla räkna upp vilka enheter/operativsystem man brukar använda, då kan man begära en kod på den ena, men bara få den på en annan som de uppger.
Sen har kaparna bytt ut vilket år jag är född, det går inte heller att ändra nu, Meta har en tidsgräns för ändringar, så jag får vänta några dagar och nöja mig med att jag just nu är 8 år yngre än normalt 🙂

Den som kapat kontot verkade husera i Malmö och Turkiet, alla inloggningar sen det blev kapat var där ifrån. När man tittade på kontot var det Turkisk text, nu är det på Svenska igen.
Hej.

Nu är jag lite sen på bollen men snälla förklara hur du gick till väga för att få fylla i denna rapport.
Sitter i exakt samma sits just nu och blir snart tokig!!
Mvh//Patrik Söderberg

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.