J JuggeH skrev:
Klart att @heimlaga ska ha maskinen. Jag är med. Finland är (fortfarande) vårt!
Fixad stavningen.

• Haha
  • Gilla
erikssonjorgen och 7 till
  • Laddar…
"klart Heimlaga ska ha en mastodontslip"

Det är sån här trevlig stämning, projekttrådar och tådarna om "det var ett stort hål i väggen på visningen och vi har inte riktigt koll på hur man fixar sånt men råkade köpa huset ändå och nu undrar vi om det är ett dolt fel" som gör att jag trivs på denna sida :)

(För övrigt mottager jag gärna tips på fräsbord då jag insett att fräs och fräsbord är nått jag verkligen villhöver om jag ska börja med lite projekt)

• Gilla
fremax
  • Laddar…
Jag bidrar gärna också med ett transportbidrag!

//Ulf

Så även jag!

tommib
Klart heimlaga ska ha en slipmaskin. PM med swishnummer så är jag med.

Som delvis finlandssvensk är jag naturligtvis också med. Skicka gärna ett PM med nummer att swisha.

Fantastiskt:heart:
Man blir ju rörd.

• Gilla
Rille99 och 6 till
  • Laddar…
Fortsätt bara skriva informativa och konstruktiva inlägg på forumet, det är dom som gör att du arbetat ihop denna karma :)

• Gilla
boschkenta och 11 till
  • Laddar…
ullberg
Exakt som @laseryxa skriver - kunde inte sagt det bättre själv!

/U

• Gilla
SaabNiklas
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Vi tar Swish och annat när jag sett att det praktiska går att lösa. Återkommer med detaljer i så fall. Däremot är det bra att veta att det finns fler som vill vara med på detta, glädjer mig att se.
Bara upprepar detta inlägg men det ser väldigt lovande ut.

• Gilla
Rille99 och 4 till
  • Laddar…
Jag vill också bidra med några hundra. Antar att detaljerna kommer i denna tråd eller PM? Heja Österbotten!

Tror nog att vi får till en bra lösning
Speciellt när så många både vill bidra och hjälpa till

• Gilla
TeroM och 1 till
  • Laddar…
Baxarsekten i Stockholm i arbete.

Nu får gröna monstret mellanlanda hos taxture, han kollar transportkostnader och tid till heimlaga. När vi har detta på plats meddelar jag Swish nummer etc till de som meddelat att de vill vara med. Är det flera som vill vara med och bidra till transporten, svara i tråden eller skicka ett PM till mig.

• Gilla
  • Älska
Dortmunder DAB och 28 till
  • Laddar…
Awesome!
Jag kan tänka mig bidra till frakten!

Jag är gärna med på att bidra till frakten

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.