7 096 läst · 23 svar
7k läst
23 svar
Jämför priser trädgårdsredskap & grillar hos Gekås i Ullared med billigast på Prisjakt
Medlem
· Västerbotten
· 887 inlägg
Prisgarantier verkar vara något man gärna skyltar med men mindre gärna tillämpar. Det är i alla fall den uppfattning jag fått av butikerna i stan. Frågar man så finns det femtioelva förtryckta argument som man ska gå igenom innan de kanske ger sig och åtminstone säljer till samma pris som någon annan butik.
Hos Hornbach och bauhaus är det inga problem alls att tillämpa prisgaranti.S Squall Leonhart skrev:Prisgarantier verkar vara något man gärna skyltar med men mindre gärna tillämpar. Det är i alla fall den uppfattning jag fått av butikerna i stan. Frågar man så finns det femtioelva förtryckta argument som man ska gå igenom innan de kanske ger sig och åtminstone säljer till samma pris som någon annan butik.
Observera att artikeln är gammal och att man numera får bygga Attefallshus på 30 m2 (Attefallsbostadhus sedan våren 2020 och övriga Attefallshus sedan 200801 tror jag. Jag är lite osäker på datumen men det viktiga är att det äntligen gäller).
Allvetare
· Västra götaland
· 9 156 inlägg
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Jämförelse; 1 års elpriser Enkla Elbolaget, Affärsverken, Skellefteåkraft, Nordpool
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Låga huspriser jämfört med 1800-talet
Artikelkommentarer -
Jämförelsepriser timavtal
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Hur står sig Ahlsells priser jämfört med internetbutiker?
Vatten & Avlopp