F fsn skrev:
Vad bra, då ringer jag dig nästa gång det inte funkar.
Svårt om du inte har en mobil:rofl:

Prisgarantier verkar vara något man gärna skyltar med men mindre gärna tillämpar. Det är i alla fall den uppfattning jag fått av butikerna i stan. Frågar man så finns det femtioelva förtryckta argument som man ska gå igenom innan de kanske ger sig och åtminstone säljer till samma pris som någon annan butik.

S Squall Leonhart skrev:
Prisgarantier verkar vara något man gärna skyltar med men mindre gärna tillämpar. Det är i alla fall den uppfattning jag fått av butikerna i stan. Frågar man så finns det femtioelva förtryckta argument som man ska gå igenom innan de kanske ger sig och åtminstone säljer till samma pris som någon annan butik.
Hos Hornbach och bauhaus är det inga problem alls att tillämpa prisgaranti.

T Polos skrev:
Hos Hornbach och bauhaus är det inga problem alls att tillämpa prisgaranti.
Exakt! Gjort det flertalet gånger utan problem. Både med utskrift från nätet och vid ett par tillfällen med fotade prislappar från butik.

Observera att artikeln är gammal och att man numera får bygga Attefallshus på 30 m2 (Attefallsbostadhus sedan våren 2020 och övriga Attefallshus sedan 200801 tror jag. Jag är lite osäker på datumen men det viktiga är att det äntligen gäller).

F FGLIN skrev:
Observera att artikeln är gammal och att man numera får bygga Attefallshus på 30 m2 (Attefallsbostadhus sedan våren 2020 och övriga Attefallshus sedan 200801 tror jag. Jag är lite osäker på datumen men det viktiga är att det äntligen gäller).
Fel tråd?

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Fel tråd?
Observera att Fglin är gammal och reglerna har ändrats.

• Haha
Anna_H
  • Laddar…
Jag gick till botten av en sida med en artikel om attefalls hus, men tydligen byttes ämnet någostans på sidan fast den var kort.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.