returen
K Kristo Nils skrev:
Hur fick du loss allting när jag plockar bort skruvarna så vekar hela ismaskinen sitta fast i hylla ovanför. Finns också nån form av kabel som jag inte är säker på vad det är. Eller lossade du på nått sätt själva ismaskinen frå hyllan ?
enklast att ta ut hylla och islåd Smtidigt
öppna lilla luckan bak så kan du dela på kontakten

MathiasS MathiasS skrev:
Sorry jag minns inte jag tror att både ismaskin och hylla åkte ut.

Har du en maskin från samma tid så tänk på att vattwnanslurningen är en tickande bomb och borde inte användas utan (minst) en vattenfelsbrytare installerad. Vi hade oerhörd tur för jag hörde när kopplingen gick isär så vi fick inga vattenskador, men jag vågar inte längre använda ismaskinen.
Tack för tipset jag lyckade få isär det den liksom hängde under hyllan. Får kolla på nån såndär vattenfelsbrytare

MathiasS MathiasS skrev:
Sorry jag minns inte jag tror att både ismaskin och hylla åkte ut.

Har du en maskin från samma tid så tänk på att vattwnanslurningen är en tickande bomb och borde inte användas utan (minst) en vattenfelsbrytare installerad. Vi hade oerhörd tur för jag hörde när kopplingen gick isär så vi fick inga vattenskador, men jag vågar inte längre använda ismaskinen.
Vad är det för en brytare?
Edit: Gjorde en sökning och fann ganska snabbt de jag fråga efter. Samt att försäkringsbolaget ger bidrag till kostnaden.

Redigerat:
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.