15 938 läst · 19 svar
16k läst
19 svar
Inredning till Vedumgarderober
Då vad det dags att väcka liv i den här tråden igen. Vi har byggt hus och fick med vedumgarderober. Yttermått knappt 50 cm. Är det detta jag ska gå på när jag letar trådbackar och rullskenor?
Jag behöver ca. 50 backar. Det blir helt vanissingt dyrt om jag ska köpa Vedums som idag kostar 529 SEK med skenor. Tror de att jag tänker lägga 26.450 SEK på detta? Jävla vansinne.
Jag behöver ca. 50 backar. Det blir helt vanissingt dyrt om jag ska köpa Vedums som idag kostar 529 SEK med skenor. Tror de att jag tänker lägga 26.450 SEK på detta? Jävla vansinne.
Redigerat:
Testat olika system nu. Vedum 60cm garderob. Det som blir bäst och snyggast är artikelnummer 2970 från beslagsmix och sedan beijers skenor 900033174.
Det passar perfekt och glider fint, men dock inget hjul för rullfunktion.
Det passar perfekt och glider fint, men dock inget hjul för rullfunktion.
Jag har något jätteudda innermått på min. 48 cm tror jag det var. Eller var det kanske 47... IKEA har inget som fungerar
Ska se vad jag kan få ihop från Beijer.
Ska se vad jag kan få ihop från Beijer.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 663 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 663 inlägg
Om det är 50 cm yttermått och 16 mm tjocklek på stommarna så borde den här fungera:M MatsBengtsson89 skrev:
https://www.beslagsmix.se/product/meshback-536x494x160-vit-inkl-skenor-for-16mm-stomme
Produkter som diskuteras i tråden