1 610 läst · 13 svar
2k läst
13 svar
Husdrömmar: 6,4 km pärlspont och unik poolkonstruktion
Idag rivstartar Husdrömmars tolvte säsong med återblickar och återbesök hos inte mindre än 10 tidigare deltagare. Här listar vi höjdpunkterna.
Du kan läsa artikeln här: Husdrömmar: 6,4 km pärlspont och unik poolkonstruktion
Du kan läsa artikeln här: Husdrömmar: 6,4 km pärlspont och unik poolkonstruktion
Ja det var en bra invändning jag inte tänkte på.H hapazard skrev:
Jag tyckte återblickarna var bra och intressanta. Hängande pool-huset är min klara favorit av alla avsnitt.
Uffe och hans sambo jag inte kommer på namnet på. Deras kåk i Italien är ju magisk. Såg så himla taffligt ut på framsidan och sedan en helt magisk innergård och romantiska rum.
Okej, sån feeling fick inte jag. Men jag vet inte riktigt vilken sorts husmänniskor som räknas som white trash. Jag tyckte de flesta deltagarna var helt vanliga människor som renoverade helt vanliga hus eller gjorde bostäder av udda byggnader.M maria01 skrev:
Klart det finns men det är inte så att Svt sitter och väljer och vrakar bland ett enormt utbud av människor som vill vara med. Det brukar komma lite vädjanden då och då i sociala medier där de smått desperat ber om tips på folk som vill vara med.M maria01 skrev:
eller så är det så folket från sveriges baksida och den danska delen av landet är mer öppna för att släppa in tv programet i sina livDalbotant skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
Mest lästa artiklarna
Populärt i forumet
-
Förvandlar tvåan i Vasastan till femma - “tiny house i lägenhetsformat”
Artikelkommentarer -
Kvarterets enklaste däckställ - gör det själv
Artikelkommentarer -
KTH-student avslöjar allvarliga brister i Verisures hemlarm
Artikelkommentarer -
Länsstyrelsen: Attefallshuset står 34 cm fel och måste rivas