8 648 läst · 50 svar
9k läst
50 svar
Hur undvika få med sig långsprötad silverfisk i flytt?
Sida 1 av 4
jag ska flytta ifrån en lägenhet där det finns långsprötad silverfisk. flyttade in där i början av november men har bott hos min pojkvän sen jag upptäckte krypen typ dag 3. är livrädd för insekter. anticimex har lagt ut gel och jag har efter det hittat många döda när jag varit där, men även levande. nu ska jag flytta i slutet av januari. har ni tips för att slippa få med sig dom?
vad gör jag med soffa, säng?
hur packar jag vettigast? jag tänker plastlådor, men jag behöver packa ett tag innan flytt och låta lådorna stå kvar i lägenheten..
snälla säg att det finns solskenshistorier där ni lyckats flytta utan att de följt med! och berätta hur ni gjorde. 😅
vad gör jag med soffa, säng?
hur packar jag vettigast? jag tänker plastlådor, men jag behöver packa ett tag innan flytt och låta lådorna stå kvar i lägenheten..
snälla säg att det finns solskenshistorier där ni lyckats flytta utan att de följt med! och berätta hur ni gjorde. 😅
Du ska flytta i slutet av Januari?
Vad sägs om att stänga av värmen i ett par dagar och öppna fönstren?
(Om du inte bor i Skåne och ändå får det gosigt och varmt inomhus)
Vad sägs om att stänga av värmen i ett par dagar och öppna fönstren?
(Om du inte bor i Skåne och ändå får det gosigt och varmt inomhus)
känns som att det kan riskera skada lägenheten på något vis? vill inte gärna åka på att betala för förstörd lägenhet 😅 men kan ju dra ner värmen iaf, läst att silverfisk inte förökar sig (alls eller mindre) när temperaturen är för låg typ. sen kommer jag inte kunna få så kallt att dom fryser ihjäl..Dowser4711 skrev: