42 492 läst · 75 svar
42k läst
75 svar
Hur spikar man TKK/APK klammer snyggast vid golvsockeln ?
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 862 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 862 inlägg
Så här blev de första längderna. Golvsockeln ska målas ett varv till.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag tycker åtminstone att det ser bra eller riktigt bra ut precis som man vill med en kuloinstallation. En annan sak man i så fall kan tänka på som inte har med klammer att göra är att kablarna sticker väl långt in i uttagen. Gör kanske inte så mycket på den typen men ändå enkelt att få bättre bara man tänker på det.
Schneider Renova brukar gå ganska långt ut i dosorna så uppskalning kanske lär justeras lite annar kan de bli jäkligt tight, angående klammring så förespråkar jag lettiP Peter_K skrev:
Medlem
· Halland
· 4 093 inlägg
En letti på rätt underlag får du ta i som bara f-n för att få loss, gäller att ha rätt storlek, men tkk å en stadig hand med akryl spruta så kan de se någorlunda vettigt ut,A Anders_Nilsson skrev:
Det ser bra ut, jag skulle inte skämmas det minsta. Det ser ut som en noggrann med god vana har varit framme.P Peter_K skrev:
Ja man kunde avmantla något närmare doskanten, men ryms uttaget nu så spelar det ingen roll, annars är det bara att mantla av lite till.
Är det din första klammerförläggning, eller en av de första, kan du vara stolt.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 862 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 862 inlägg
Produkter som diskuteras: "spetstång"
Spetstänger
Spetstänger, även kända som långnäbbstänger, är ett populärt verktyg inom många yrkesområden, som elektronik, smyckesmakeri, och mekaniska jobb. Dessa tänger har en smal, spetsig näbb, vilket gör att de kan nå in i trånga utrymmen
Läs mer
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 862 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 862 inlägg
Det där blev bättre då manteln är i vägen för uttaget.Mikael_L skrev:Det ser bra ut, jag skulle inte skämmas det minsta. Det ser ut som en noggrann med god vana har varit framme.
Ja man kunde avmantla något närmare doskanten, men ryms uttaget nu så spelar det ingen roll, annars är det bara att mantla av lite till.
Är det din första klammerförläggning, eller en av de första, kan du vara stolt.
Logga in
Skapa konto