9 839 läst · 22 svar
10k läst
22 svar
Hur lite tryck kan man ha i Mison-tuben till Migen utan att det blir dåligt?
De skriver uttryckligen att de byter in standardflaskor av andra fabrikat.
Jag ser väl tillgänglighet som en viktig faktor här. Jag har jula runt hörnet och öppet på helgen. Ska jag räkna in löneavdrag för att åka till aga under kontorstid så är jula klart billigare
Jag ser väl tillgänglighet som en viktig faktor här. Jag har jula runt hörnet och öppet på helgen. Ska jag räkna in löneavdrag för att åka till aga under kontorstid så är jula klart billigare
Medlem
· Västernorrland
· 10 887 inlägg
Jo,jag vet,har bara hört att de är märkta på något sätt,hur det skulle fungera med tanke på att man byter tuben varje gång vet jag inte! var väl förmodligen sk svammel
köpte själv en extra10L tub till tigsvetsen sist eftersom den gillar gas,eller kanske jag är långsam
köpte själv en extra10L tub till tigsvetsen sist eftersom den gillar gas,eller kanske jag är långsam
Byter alla andra in julas flaskor då?E exxy19 skrev:
AGA byter in sina "egna" tuber, dvs de märkta med AGA etikett.
Strandmöllen och Air Liquide byter in alla tuber, sålänge de är godkända.
Air Liquid hade kampanj i sommras på deras tuber med inbyggd regulator, jag bytte in två av mina 5L tuber och fick snabbkopplingar samt tuben på köper, betalade bara för påfyllningen dvs. Så min gassvets är för evigt en Air Liquid nu...
Strandmöllen och Air Liquide byter in alla tuber, sålänge de är godkända.
Air Liquid hade kampanj i sommras på deras tuber med inbyggd regulator, jag bytte in två av mina 5L tuber och fick snabbkopplingar samt tuben på köper, betalade bara för påfyllningen dvs. Så min gassvets är för evigt en Air Liquid nu...
Liknande trådar
-
Hur får man loss tryckespinnen ur handtaget?
Fönster & Dörrar -
Har det gjorts fönster i tryckimpregnerat virke och när.
Fönster & Dörrar -
Varför har jag dåligt tryck i en av alla kranar?
Vatten & Avlopp -
Kan jag byta sätt att behandla mitt tryckimpregnerade trädäck, efter att jag tidigare har kiselbehandlat det?
Altan & Uteplats -
Kompressorn håller inte arbestryck
Verktyg, Maskiner & Fordon