1 821 läst · 35 svar
2k läst
35 svar
Hur kan jag få bort fläcken från köksbordet
Kunde inte hitta det du skickade produktenB BSOD skrev:
Det är teakolja och går väl bara på teakbord?B BSOD skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 10 887 inlägg
Det är inte så att kökssvampen hade en väldigt grov sida så att du så att säga har avverkat material......Det blir ju lika som att slipa med fint slippapper. Det kommer såklart att påverka saker och ting.
Medlem
· Västernorrland
· 10 887 inlägg
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 546 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 546 inlägg
Absolut inte dryga svar utan jag är intresserad av lösning och inte vad som är fel. Sedan att du tar åt dig var ju väldigt tråkigtMultiMan skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 10 887 inlägg
Är ju omöjligt att ge en lösning som fungerar i just ditt specifika fall. Finns många faktorer som spelar in. Hur är skivan gjord, hur är skadan åsamkad. Är det material som avverkats eller är det en sämre ytbeläggning som kanske "lösts upp" eller vad som. Vi vet bara "kökssvamp" och det finns förvisso dylika med grön sida som kan slipa en del men på en normal träskiva så ska man nog gno som sjutton för att åsamka permanent skada så frågan är ju fortfarande obesvarad på vad som hänt egentligen. Man skulle ju behöva se skadan med förstoringsglas för att se vad som hänt. Oavsett vad så kan man nog inte backa bandet eller på nå mirakulöst sätt göra det osynligt.
Du har helt rätt. Men jag tänker om man kan slippa bordet helt och hållet skivan och få ett bra resultatS Stefan1972 skrev:Är ju omöjligt att ge en lösning som fungerar i just ditt specifika fall. Finns många faktorer som spelar in. Hur är skivan gjord, hur är skadan åsamkad. Är det material som avverkats eller är det en sämre ytbeläggning som kanske "lösts upp" eller vad som. Vi vet bara "kökssvamp" och det finns förvisso dylika med grön sida som kan slipa en del men på en normal träskiva så ska man nog gno som sjutton för att åsamka permanent skada så frågan är ju fortfarande obesvarad på vad som hänt egentligen. Man skulle ju behöva se skadan med förstoringsglas för att se vad som hänt. Oavsett vad så kan man nog inte backa bandet eller på nå mirakulöst sätt göra det osynligt.