9 313 läst · 44 svar
9k läst
44 svar
Hur juldekorerar du huset?
Finns många bra slingor som är batteridrivna, Det använder jag på två små träd i trädgården.S Sinologen skrev:
Batterislinga och ett bilbatteri har jag sett många har, när det är långt till kontakten.S Sinologen skrev:
Här är det rätt så blygsamt.
Julgardin i köket, ett par elektriska adventsljusstakar i fönster, en adventsstjärna och så en ledslinga lindad runt altanräcket, som är riktigt fin när den är inbäddad i nysnö som nu.
Julgardin i köket, ett par elektriska adventsljusstakar i fönster, en adventsstjärna och så en ledslinga lindad runt altanräcket, som är riktigt fin när den är inbäddad i nysnö som nu.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite lätt julpimpat, men jag har inte lyckats få upp en slinga på takkupan då friktionen mellan mina skor och taket inte är tillräcklig.
Logga in
Skapa konto
Har man ett par skyltfönster så måste ju även dessa pimpas.
Fick ett par stora fina julklockor i plast av en bekant som jag tyckte var jättefina. Har pimpat dom med belysning så att dom lyser sådär Disney aktigt om kvällarna, svårt att få rättvisa bilder för dom är mycket finare i verkligheten!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vi bor numera i södra Portugal. Förra året köpte vi en solcellsdriven ljusslinga. Tänkte att här skulle de fungera perfekt med allt solsken (och solen går inte ner förrän framåt 17.30). Det gjorde det inte. Lös max två timmar och då fladdrade ljuset svagt sista stunden.S Sinologen skrev:
Köp istället en 25 m kabel. Det är en engångskostnad på 4-500 kr. Du kommer garanterat ha nytta av den även till annat. Ingår den kostnaden inte i årets budget skulle jag vänta med slingan tills nästa år. Ni har det säkert fint ute ändå.