645 läst · 18 svar
645 läst
18 svar
Hur jämnt behöver golvspån vara innan flytspackel?
Okej 👍 ja ska du in med en firma så går de juh fint då
Följdfråga:
Det blir någonstans mellan 30-40mm flytspackel där det är som tjockast. Det väger ca 50-60kg/kvadratmeter.
Bjälklaget består av 70x220mm reglar med en spännvidd på 4m. Jag kikade lite i svenskt trä dimensioneringsverktyg och det borde fungera gott och väl. Vad tror ni? Något problem rent spontant?
Det blir någonstans mellan 30-40mm flytspackel där det är som tjockast. Det väger ca 50-60kg/kvadratmeter.
Bjälklaget består av 70x220mm reglar med en spännvidd på 4m. Jag kikade lite i svenskt trä dimensioneringsverktyg och det borde fungera gott och väl. Vad tror ni? Något problem rent spontant?
Nej de ska inte vara något problem , man säger att fiberarmerat spackel som är 30mm tjockt är självbärande över ytanJ JonathanFlod skrev:Följdfråga: