Unikt namn
Du kanske kan maskera klubban som en käpp och hävda svaga knän och ta med som handbagage? ;)

• Gilla
Patrik V. och 4 till
  • Laddar…
wildeside
VidarH VidarH skrev:
Kanske inte så kul, men typ lika dyrt som vissa alternativ...

[länk]
Ser ut att vara ett bättre alternativ än att förstöra en julklapp.

• Gilla
Rickard.
  • Laddar…
Det börjar bli dags att ta fram bågfilen, undrar om det blir mest stadga om jag skarvar med ett invändigt eller utvändigt rör?

Hittade en större resväska som är 75 cm på diagonalen, måste kapa minst 15 cm.

• Haha
Patrik V.
  • Laddar…
När jag var liten grabb för ca 30 år sedan så fick jag en putt av farmor som var teleskopiskt, skitsmidig ca 30 cm ihopfälld...
Googla på det.

• Haha
Patrik V.
  • Laddar…
AXS
Om utvändig skarv är ok så kan jag printa en del som du sen trär röret i. Limma ena sidan och typ en genomgående skruv genom andra sidan.

• Gilla
  • Haha
Patrik V. och 1 till
  • Laddar…
Jag skulle såga av och värma och utvidga enna dela och gänga invändig den delen och utvädigt gägna den andra delen.. något i den stilen.. eller gänga enna delen och sök efter passande skarvmutter etc etc finns många sätt

• Haha
Patrik V.
  • Laddar…
Putt, är det bangolfens motsvarighet till rack?

ClasseClas
Köp en på amazon med leverans där du håller till. Du kan få den dagen efter i bästa fall. Satsa typ 250 spänn så är problemet löst. :)

• Gilla
Patrik V.
  • Laddar…
Nu är den fixad, hade en gammal skidstav i aluminium som passade helt perfekt inuti det kapade koniska röret.

Sitter helt stumt.

Rullade upp handtagsgummit 40 mm innan jag kapade, nu låser det fast de två delarna och skarven syns inte.

Skippade den övre biten och gjorde skidstaven längre istället.

Så den är tvådelad nu.

Får se om det funkar, tänkte först även sätta en sprint i röret, med det verkar sitta väldigt bra ihop ändå.

Kan konstatera att Kina golfklubbor har skaft med tunnare plåt än konservburkar.

Nu blev den rejält förstärkt med en 30 år gammal aluminum slalomstav istoppad nästan hela vägen.

• Gilla
Roga1337 och 3 till
  • Laddar…
S Superrobban skrev:
Nu är den fixad, hade en gammal skidstav i aluminium som passade helt perfekt inuti det kapade koniska röret.

Sitter helt stumt.

Rullade upp handtagsgummit 40 mm innan jag kapade, nu låser det fast de två delarna och skarven syns inte.

Skippade den övre biten och gjorde skidstaven längre istället.

Så den är tvådelad nu.

Får se om det funkar, tänkte först även sätta en sprint i röret, med det verkar sitta väldigt bra ihop ändå.
Lycka till med spelet, spika lungt!

Bilder!!

D Denimhead skrev:
Bilder!!
Gul resväska öppen med biljardkö, svart och silverfärgad, samt grått tygfodral eller täcke.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En teleskopbatong ligger på ett mönstrat golv, delvis utdragen, med plastöverdrag runt handtaget.

• Gilla
  • Haha
Patrik V. och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.