Hejsan alla vvs-kunniga!
Satte dit ett vattenutkast idag, och ett oväntat problem dök upp: Vattenutkastet hamnade snett och det fanns inte mer gängor, så jag kunde inte skruva in sista kvartsvarvet. Hur i all världen löser man detta? Finns det distanser eller nåt kanske?
Mvh
Satte dit ett vattenutkast idag, och ett oväntat problem dök upp: Vattenutkastet hamnade snett och det fanns inte mer gängor, så jag kunde inte skruva in sista kvartsvarvet. Hur i all världen löser man detta? Finns det distanser eller nåt kanske?
Mvh
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västerbottens län
· 17 923 inlägg
Om du lindar på ordentligt med lin så går det nog tillräckligt tungt att kranen inte far runt.
Annars så finns det plana fiberpackningar som gör att det kanske tar stopp på rätt ställe.
Protte
Annars så finns det plana fiberpackningar som gör att det kanske tar stopp på rätt ställe.
Protte
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 081 inlägg
Marcussjogren
Medlem
- Västra Götaland
- 3 081 inlägg
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 081 inlägg
Marcussjogren
Medlem
- Västra Götaland
- 3 081 inlägg
Yes - verkar vara som du säger, är endast maskiner som måste ha det (t ex tvätt-/diskmaskin). Rörisen som installerade handfatet här för ett tag sedan hävdade att han var tvungen att sätta ballofix på varje rör för att följa säker vatten och som vanligt tog jag fackmannen på hans ord