229 läst · 19 svar
229 läst
19 svar
Hur är den som bygger själv?
Mina ohändiga bekanta resonerar ofta i stil med.
"-Det är bättre att jobba extra o låta riktiga hantverkare göra jobbet i stället"
"Ska göra jobbet själv kostar det dig xxxx+kr i timmen som du kunde tjänat om du jobbade över/egna firman istället."
Det är möjligt, men de har bra mycket sämre kåk än mig alt sjukt mycke mer i lån. Moahahahah!!!
"-Det är bättre att jobba extra o låta riktiga hantverkare göra jobbet i stället"
"Ska göra jobbet själv kostar det dig xxxx+kr i timmen som du kunde tjänat om du jobbade över/egna firman istället."
Det är möjligt, men de har bra mycket sämre kåk än mig alt sjukt mycke mer i lån. Moahahahah!!!
Renoverare
· Skåne
· 8 612 inlägg
...och när jag byggt den kåk jag sitter i nu sedan 11år tillbaka så har jag stenhårt kört på att jag aldrig mer går på ett liknande projekt...
...ändå sitter jag i förhandlingar med en granne om att köpa mark så jag kan bygga ett nytt hus m.m
Haha
...ändå sitter jag i förhandlingar med en granne om att köpa mark så jag kan bygga ett nytt hus m.m
Haha
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Granskning: Fungerar undantaget från amorteringskravet för den som bygger nytt hus?
Artikelkommentarer -
Är det skadligt med småfåglar som bygger bo i den utstickande delen av fasaden, under taket?
Fasad -
Bygger upp 1700-talsgården Södra Björstorp igen efter brand - Husdrömmar
Artikelkommentarer -
Varför bygger man ofta fristående bastustugor och inte ihop med huvudbyggnaden?
Grund & Markarbeten -
Bygga hus vid "vägs ände" och blockera att någon annan bygger där i framtiden?
Bygglov