7 792 990 läst · 38 153 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Västra Götaland
· 2 299 inlägg
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 935 inlägg
Jag är fortfarande lite osäker eftersom artikeln du delade verkar sakna väsentlig information...H Herr Kortslutning. skrev:Innan du börjar dissikera din släkt så har jag googlat åt dig:
"Kloaköppningen är en kroppsöppning som finns hos kloakdjur, fåglar, kräldjur och fiskar. Den fungerar som analöppning men det är även genom den som befruktning och äggläggning sker. Kloaköppningen är gemensam för tarm, urinrör och könsorgan. Denna djurrelaterade artikel saknar väsentlig information."
Ja nu har jag hört så mycket om att man kan göra nästan vad som helst med en app. Så jag bestämde mig för att köpa en. Tänkte att i hemelektronikbutiken säljer dom säkert en app för det behövs ju till elektroniken hela tiden. Först skrattade försäljaren (inte den bästa kundservicen) sen lovade han att hjälpa mig. Han bad mig ta fram min telefon. Kunde inte förstå varför han skulle ha den. Jag sa att den har jag hemma. Men jag måste absolut ha min telefon om han skulle kunna hjälpa mig. Så jag åkte hem och skruvade loss den från väggen och drog ur jacket.B b8q skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Väl tillbaka i butiken med telefonen gick jag fram till samma försäljare han skrattade väldigt mycket den här gången (undrar om han skrattar åt alla kunder. Inte så bra kundservice) Så sa han att det måste vara en mobiltelefon, kunde han väl sagt med detsamma. Den har jag ju i bilen så hade ju inte behövt åka ända hem om han sagt det på en gång. Så jag sa att han måste komma med ut till bilen för den är fastskruvad där. Först förstod han inte alls men sen kom han med ut till bilen för att se på min telefon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men nej skrattandes förklarade han att man måste visst ha en speciell sorts telefon av märket smart. Jag blev sur på allt skrattande man kan inte skratta hur mycket som helst åt sina kunder och for hem. Har nu sökt överallt efter en telefon av märket smart men har inte hittat någon ännu. Får väl klara mig utan en sådandär app fortsättningsvis.
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 935 inlägg
En bortsprungen hund förvillar sig in i djungel. Ett lejon ser detta på avstånd och säger med försiktighet "Den där ser ätbar ut, har aldrig sett den sorten förut".
Lejonet börjar rusa hotfullt mot hunden. Hunden märker det och börjar få panik, men när han ska springa ser han några ben bredvid sig och får en idé och ropar högt, "Mmm ... det var riktigt gott med lejonkött!".
Lejonet stannar plötsligt och säger "Woah! Den där verkar tuffare än han ser ut. Jag försvinner medan jag kan".
Uppe i trädtoppen bevittnade en apa allt. Uppenbarligen inser apan att han kan dra nytta av situationen genom att berätta för lejonet och få något tillbaks. Så apan berättar vad som verkligen hänt och lejonet säger ilsket "Hoppa upp på min rygg, så tar vi honom gemensamt".
Så de börjar rusa tillbaks mot hunden. Hunden ser dem och inser vad som händer och börjar panika ännu mer. Han får en annan idé och ropar "Var i helvete är apan?? Jag sa till honom att fixa mig ännu ett lejon för en timme sedan!!!"
Lejonet börjar rusa hotfullt mot hunden. Hunden märker det och börjar få panik, men när han ska springa ser han några ben bredvid sig och får en idé och ropar högt, "Mmm ... det var riktigt gott med lejonkött!".
Lejonet stannar plötsligt och säger "Woah! Den där verkar tuffare än han ser ut. Jag försvinner medan jag kan".
Uppe i trädtoppen bevittnade en apa allt. Uppenbarligen inser apan att han kan dra nytta av situationen genom att berätta för lejonet och få något tillbaks. Så apan berättar vad som verkligen hänt och lejonet säger ilsket "Hoppa upp på min rygg, så tar vi honom gemensamt".
Så de börjar rusa tillbaks mot hunden. Hunden ser dem och inser vad som händer och börjar panika ännu mer. Han får en annan idé och ropar "Var i helvete är apan?? Jag sa till honom att fixa mig ännu ett lejon för en timme sedan!!!"
Hemma hos doktorn är det stopp i badrumsvasken.
Han har ingen aning hur det skall fixas och ringer därför efter en rörmokare.
Några timmar senare kommer rörmokaren.
Tittar under vasken, tar fram en gummihammare från sin verktygslåda och slår ett par kraftiga slag mot röret.
Därefter ger han doktorn räkningen som förvånat tittar på beloppet, 5000 Kr! "Det är absurt, inte ens jag tar så mycket för 10 minuters arbete."
"Jag vet, jag vet precis, för jag sa exakt de orden till en rörmokare för ett år sedan, då jag fortfarande var doktor..."
Han har ingen aning hur det skall fixas och ringer därför efter en rörmokare.
Några timmar senare kommer rörmokaren.
Tittar under vasken, tar fram en gummihammare från sin verktygslåda och slår ett par kraftiga slag mot röret.
Därefter ger han doktorn räkningen som förvånat tittar på beloppet, 5000 Kr! "Det är absurt, inte ens jag tar så mycket för 10 minuters arbete."
"Jag vet, jag vet precis, för jag sa exakt de orden till en rörmokare för ett år sedan, då jag fortfarande var doktor..."