7 774 886 läst · 38 074 svar
7775k läst
38,1k svar
Humorhörnan ...
Bara sååå typiskt ICA. Att sätta ut extrapriser men inga ordinarie sådana. Allt bara för att lura oss konsumenter. Visste jag vilken butik det var frågan om så skulle jag inte dra mig för att rent av snatta ett par som straff för deras tilltag.Keiller skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 623 inlägg
Jag har ett luftslott, men det köpte jag till ordinarie pris. Var det dumt?
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 476 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 476 inlägg
De fick väl problem när de skulle ange kilopriset.Noramasen skrev:
Fast det som är bra med luftgitarrer är att kilopriset är detsamma oavsett om de säljs till ordinarie pris eller extrapris.
Jag har en spikpistol inköpt från USA som har en - åtminstone i Sverige - ovanligt generös garanti. Garantin täcker inte bara fabrikationsfel utan också om spikpistolen skulle förstöras genom en "Act of God". (Jag tror de menar jordbävningar, blixtnedslag och sådant.)Krilleman skrev:
Nu sitter det väl ingen fadersgestalt på några moln och talar om för oss vad vi får göra och inte, eller skyddar oss mot fysikens lagar när vi gör något dumt.
Men man undrar...? Är (väder)gudarna arga på Kina som lät det nya coronaviruset spridas?
Regnoväder, översvämningar och död..
Är det märkliga väderfenomen del av en ny syndaflod?
Men man undrar...? Är (väder)gudarna arga på Kina som lät det nya coronaviruset spridas?
Regnoväder, översvämningar och död..
Är det märkliga väderfenomen del av en ny syndaflod?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lågt lufttryck = lågpris. Dvs extrapris.A andersmc skrev:
Högt lufttryck = högt pris. Dvs ordinarie pris.
Skulle inte DET göra skillnad????? VA VA! (Och då menar jag inte att det skulle gälla Wawapedalerna som inte ens ingår)