7 869 815 läst · 38 476 svar
7870k läst
38,5k svar
Humorhörnan ...
Då har butikerna bra service. Jag har vid ett antal tillfälle märkt att prislappen vid hyllan och priset i kassan inte stämmer. Det kan vara ett erbjudande från ett reklamblad eller erbjudande man har som medlem. Jag har alltid fått betala det lägre priset då de insett att priset i kassan varit felaktigt. Detta gäller framförallt livsmedelsbutiker.Mikael_L skrev:
Det är ju mycket goodwill på spel och det är ju förhållandevis billigt att ha den policyn i en butik om man alltid ser till att uppdatera priset direkt efteråt när detta uppkommer. Större besvär är det ju för internethandlare.peternicklas skrev:Då har butikerna bra service. Jag har vid ett antal tillfälle märkt att prislappen vid hyllan och priset i kassan inte stämmer. Det kan vara ett erbjudande från ett reklamblad eller erbjudande man har som medlem. Jag har alltid fått betala det lägre priset då de insett att priset i kassan varit felaktigt. Detta gäller framförallt livsmedelsbutiker.
Borde inte svaret vara att båda är gröna! Annars kan jag en jag också. Vad är det för likhet mellan en byggahus medlem och mjölkdryck ?furulundman skrev:
Båda är puckon! Går självklart att byta ut byggahus medlem mot vad man vill
Och mjölkdrycken (Pucko) görs ju av mjölk från kor med Galna-ko-sjukan --- det vet ju alla.