M
Hammare hållen i hand med rosa skyddsöverdrag på byggarbetsplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En snickares hammare på bygget jag va på :crysmile: den va skön o hålla i sa han :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
M Zolt skrev:
[bild]
En snickares hammare på bygget jag va på :crysmile: den va skön o hålla i sa han :rofl:
Jag har sett en rorkult på en segelbåt i samma anda...
 
"Surra svensken till rors; han kan dreja en spak"
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Haha, den där brukade en kompis farsa sjunga på 80-talet när jag var typ 10. Tyckte det var roligt då men idag skulle väl polisen och socialen rycka ut. Men det var kanske inte speciellt lämpligt då heller.
 
Text om person som minns när en vän meddelade nyheten om en pojke för 11 år sedan och att de aldrig återvänt till Thailand efter det.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Aprilmaj och 5 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
?????

[länk]
Vissa saker önskar man att man kunde o-se.
 
Nu är det Fredag... :cool:

Berusade damer stannar vid kyrkogård, en använder gravbukett som toalettpapper, fruns komiska situation dagen efter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Joacimz och 8 till
  • Laddar…
FREDAGSFRÄCKIS:

De två vännerna Carina och Ann satt på det lokala fiket en lördag och skvallrade om sina fredagkvällar för varandra. Carina började och hon såg verkligen ut som ett åskmoln när hon började berätta.

”Det var katastrof”

Carina tog till orda.
– Hela kvällen var en katastrof. Micke kom hem från jobbet, slängde i sig maten och sedan hade vi sex i två minuter innan han rullade av och somnade som en stock. hur var din kväll? frågade Carina.

Ann log drömskt och svarade..
– Det var fantastiskt! Stefan bjöd mig på middag och jag fick välja restaurang. Sedan promenerade vi hem och väl där tände han ljus. Sedan hade vi en timmes förspel innan vi hade sex i ytterligare en timme. Efteråt låg vi och pratade i säkert en timme innan vi somnade, log Ann.

”Det var rena drömmen”
Utanför fiket satt pojkvännerna Micke och Stefan och pratade om sin gårdag.

– Jag och Carina hade en pangkväll, det var rena drömmen! Jag kom hem från jobbet, middagen var serverad, sedan hade vi sex och sedan slocknade jag. Det kan fan inte bli bättre. Hur var din kväll? log Micke.

Stefan såg ned i marken och svarade besviket..

”Var så jävla irriterad”
– Det var fan värdelöst! När jag kom hem från jobbet så hade elen gått i hela huset. Var tvungen att bjuda tanten på middag. Det var inte gott, men dyrt, så vi hade inte råd med taxi hem så vi fick gå hem i en hel jävla timme. Elen var inte på när vi kom hem så jag fick tända stearinljus överallt. Sedan var jag så jävla irriterad att det tog en timme att få upp den och ytterligare en timme innan jag kunde komma. Jag var så förbannad att jag inte kunde somna, utan fick ligga i säkert en timme och lyssna på när hon babblade på…
 
  • Gilla
  • Haha
swe.jocke och 22 till
  • Laddar…
FREDAGSFRÄCKIS 2:

Animerade karaktärer av en surfplatta, USB-minne och förlängningssladd poserar med mänskliga drag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Violina och 3 till
  • Laddar…
Skylt med ordvits: "No matter how kind you are, German children are kinder".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
jorblad och 21 till
  • Laddar…
Så är det!
 
  • Skylt med texten "Never laugh at your wife's choices you're one of them" vid parkering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
jorblad och 5 till
  • Laddar…
och hur ”varmt” var det i resten av Sverige då?

Skärmdump från Omni.se visar rubriken "Norrländ varmast i Sverige - 33 grader i Skellefteå
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.