Oj, Skandiamannen gillar mitt inlägg. På radio säger dem att du både är skyldig och död :thinking::dizzy::lying:.

• Skärmdump av ett foruminlägg med svar och emojis, användarnamn och profilbilder syns.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
BengtH och 3 till
  • Laddar…
Var på badhuset idag. Blev lite kissnödig efter nån timme och tänkte att jag kissar lite diskret i vattnet i den djupa änden av bassängen. Badvakten blev dock helt utom sig och blåste i sin jävla visselpipa.
Jag blev så rädd att jag nästan ramlade i.

• Gilla
  • Haha
Kurtivan och 32 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Oj, Skandiamannen gillar mitt inlägg. På radio säger dem att du både är skyldig och död :thinking::dizzy::lying:.
Jag skriver från mitt hemliga gömställe. Dagens presskonferens var ett fiasko utan dess like, jag skäms å deras vägnar. Detta är dock en diskussion som passar bättre i ngn annan tråd i ett annat forum

• Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Skandiamannen Skandiamannen skrev:
Jag skriver från mitt hemliga gömställe. Dagens presskonferens var ett fiasko utan dess like, jag skäms å deras vägnar. Detta är dock en diskussion som passar bättre i ngn annan tråd i ett annat forum
Min TV självantände, så torr som den presskonferensen var...

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
G
Skandiamannen Skandiamannen skrev:
Det enda jag hörde efter 5 minuter var hans jävla pillande med mobilen

För att byggarna ska känna sig som hemma så är även PEABs kontor en stor barrack.

Höghus som ser ut som en stor barack med PEAB-logotypen på toppen, omgivet av ett staket.
Skapa konto

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
FREDAGSFRÄCKIS (i förskott ifall jag glömmer..)

Seriebild: Två personer i vinterkläder tittar på en hund som är fast med tungan vid en brandpost.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
För att byggarna ska känna sig som hemma så är även PEABs kontor en stor barrack.

[bild]
Hur i h-e kunde det passera byggnadsnämnden? Det är ju ett stort skämt om något!

Text som skämtsamt kommenterar felaktiga jobbintervjusvar från 2015 om framtiden.

• Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
-RB- -RB- skrev:
Hur i h-e kunde det passera byggnadsnämnden? Det är ju ett stort skämt om något!
De var väl för att det var roliga timmen...

-RB- -RB- skrev:
Modernt byggnad med ovanlig geometrisk fasad, sett på dagtid från en park.
Skapa konto

Tror de godkände denna under samma roliga timme ;)

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Man i kostym håller en telefonlur formad som en hammare, reklambild för Skandia.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Myckling och 12 till
  • Laddar…
Illustration av en person i profil med texten "Med ny avancerad teknik, så kallad gubbgissning, kan vi nu förklara mordet på Olof Palme som löst.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Maria T och 11 till
  • Laddar…
Såg lite såntt tidigare i tråden. Även i Härjedalen har beteendet i djurvärlden ändrats. Björnarna har börjat skydda ren.
En björn och en ren på snö, björnen verkar skydda renen motsvarande diskussionen om ändrat djurbeteende.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
danpih och 1 till
  • Laddar…
The Pope dies and arrives in heaven.
St. Peter awaits him and asks him who he is.
- I’m the pope.
- Who? There’s no such name in my book.
- But, I’m the representative of God on earth...
- Does God have a representative? He didn’t tell me...
- But I’m the leader of the Catholic Church...
- The Catholic Churc, never heard of it. Wait here, I’ll check with the boss.
St. Peter walks away through Heaven’s Gate to talk to God.
- There’s a dude standing outside who claims he’s your representative on earth.?
- I don’t have a representative on earth, not that I know of. Wait, let’s ask Jesus. Jesus!
- Yes father, what’s up?
God and St. Peter explains the situation.
- Wait, I’ll go outside and have a chat with him.
A couple of minutes pass and Jesus re-enters the room laughing out loud. St. Peter and God, puzzled about the turn of events, asks him why.
- Remember that fishing club I started 2000 years ago? It still exists!

• Gilla
  • Haha
TRJBerg och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.