Korvgubbe
skum.jpg.11fdd27910371db007d7daf6f6f25287.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
saiter och 12 till
  • Laddar…
haha, riktigt kul. Men varför till sjukhuset? Det vore lämpligare att åka till frisören som har en sax.
 
I tidningen "vi i villa" nr 6-2015 ägnar man hela "ledaren" åt att ursäkta sig för att man i ett tidigare nummer hade illustrerat en artikel om rådjur med en bild på en hjort. Längre fram i detta nummer hittar man denna bild:
haftpistol.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Daniel_N och 15 till
  • Laddar…
D09
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
D09
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Alfredo skrev:
dx.com har börjat med reklammail på (sort of) svenska. Bonuspoäng till den som kommer på vad de fått "Lökar" ifrån.

[bild]
Bulb på engelska byter glödlampor eller blomlökar
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
cyb skrev:
Bulb på engelska byter glödlampor eller blomlökar
Så man ringer bara på "The Bulb" när det blir mörkt och visset i rabatten?:p
 
MathiasS skrev:
haha, riktigt kul. Men varför till sjukhuset? Det vore lämpligare att åka till frisören som har en sax.
Hemma på min gata i stan, där, där är det nog billigare att låta sjuksystern klippa av håret, än att låta frisören göra det!
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Korvgubbe skrev:
[bild]
Inte ens om man råkar ta fel på fogskum och mousse så tömmer man hela burken i håret.

Jag tror inte alls hon har tagit fel burk, jag tror snarare på en alkoholiserad och sadistisk make.
 
image.jpeg
Eller bara ett misslyckat försök att vilja se ut som Leningrad Cowboys?
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
andersmc skrev:
Inte ens om man råkar ta fel på fogskum och mousse så tömmer man hela burken i håret.

Jag tror inte alls hon har tagit fel burk, jag tror snarare på en alkoholiserad och sadistisk make.
Appropå det, vore ju nästa grej för buttericks att saluföra. Hårsprej med byggskum *asgarv*
 
B
andersmc skrev:
Inte ens om man råkar ta fel på fogskum och mousse så tömmer man hela burken i håret.

Jag tror inte alls hon har tagit fel burk, jag tror snarare på en alkoholiserad och sadistisk make.
En burk innehåller betydligt mer än det där...
 
Y
Jag råkade punktera en fogskumburk i bilen..... . . . . . skulle kosta 60tusen att återställa. :p
 
  • Gilla
D09 och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Att få tillbaka skummet in i burken ...?
 
  • Gilla
beqen och 2 till
  • Laddar…
Y
Nja det ingick nog inte, men för att ersätta alla inredningsdetaljer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.