A
Typisk toppslätskivlingsentusiast.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi får tacka Bengt Westerberg för att dessa människor får rädda våra själar :p:D

Eller så säger man isch om det hela:D:rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
R.Wallin och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag orkade kolla i drygt 3 minuter .. vann jag? :p :cool:
Du vann!
Egentligen hör väl inte detta hemma i humorhörnan. Tragiskt!
 
  • Gilla
Fadai och 1 till
  • Laddar…
Skärmdump med meddelandet "Hemsidan avstängd - Den här hemsidan går inte längre att besöka.
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
5
useless useless skrev:
[media]
Såg den där häromdagen, vet inte vad som är mest skrämmande. Att hon ger ut den där videon eller att det faktiskt finns folk som tror på det, orkade dock inte se hela.
 
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
En undrsökning av huvudet på damen är helt nödvändigt, och sedan givetvis datorförbud.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Ja, hon verkar helt chippad.
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
A
5 50procent skrev:
Såg den där häromdagen, vet inte vad som är mest skrämmande. Att hon ger ut den där videon eller att det faktiskt finns folk som tror på det, orkade dock inte se hela.
Ja,det är skrämmande. När jag var ung (-90) och dum(mare) så bodde jag med sådant folk i ett ngt slags minikollektiv. Det är exakt samma typ av människor idag som tror på liknande fabler. Ett annat skrämmande exempel var "Bocksagan" som var enorm runt -90, jag glömmer aldrig hur folk gick in i ett sjukligt resonnemang om denna saga. Och förstås de mest skruvade resonnemang om annat.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
5
mowatom skrev:
Ja,det är skrämmande. När jag var ung (-90) och dum(mare) så bodde jag med sådant folk i ett ngt slags minikollektiv. Det är exakt samma typ av människor idag som tror på liknande fabler. Ett annat skrämmande exempel var "Bocksagan" som var enorm runt -90, jag glömmer aldrig hur folk gick in i ett sjukligt resonnemang om denna saga. Och förstås de mest skruvade resonnemang om annat.
Tur du inte lyckades å bli "konverteras till fabeltroende.
Jag undrar hur de tänker, men det är klart slla får ju ha sin tro och man ska väl inte gå å predika för att det är fel så länge de inte skadar sig själva eller andra genom hjärntvätt. Men men det här blev inte så mycket humor :rofl:
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Staffans2000
5,5 minuter.
Nu snackar hon om 5g master
 
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
5
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
5,5 minuter.
Nu snackar hon om 5g master
Hur orkar du? :rofl::rofl::rofl:
 
Ånej. Vid 5:58 får man veta att chippet inte bara påverkar kronchakrat, utan även rotchakrat. Jag är skakad.
 
  • Haha
  • Gilla
R.Wallin och 10 till
  • Laddar…
5
Ja det är väl bara å invänta tills första tråden om chakra å bakra, demoner å änglar å utomjordisk strålning kommer. Vet iaf två stycken som ivrigt kommer att diskutera detta :rofl:

Edit: var visst några fler än bara två här som hade sett den, kanske blir värre än Coronatråden
 
Chucken är viktig...
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
useless useless skrev:
[media]
Tack. Nu känner jag ganska frisk i psyket igen.
 
  • Gilla
  • Haha
PAF och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.