Textmem med citat om att som barn trodde personen att de kunde göra som de vill som vuxen, men polisen säger annorlunda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
M
Toalettpappersrullar staplade för att likna ett ansikte i en mataffär med en text skämtsamt refererande till aliens.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
mr.Ola och 3 till
  • Laddar…
T
M MagHam skrev:
Så kan man tolka texten. (y)
Det finns en annan vetenskaplig tanke bakom rubriken också relaterad till den s k "Schrödingers katt" som i kvantmekaniskt bemärkelse både är död och levande om den inte observeras.
Alltså containern är full och tom samtidigt.
Men containern är alltid full... Ibland med skräp, ibland med luft men oftast en blandning...
 
N Niq skrev:
Jag har länge undrat varför bilar bara erbjuds i en färg nuförtiden ❓Varför slutade man med tvåtonslack❓ Det borde ju inte vara några problem med dagens teknik att ordna vilka färgkombinationer som helst.
Jänkarna har länge ansett att flera färger är flottare, men jag har aldrig förstått tankegången förutom att det är dyrare så då ses de kanske som flottare.

Nja, Less is more in min bok

1989_chevrolet_g20_van_with_conversion_by_leisure_vans_1558486916f9f98764daUNADJUSTEDNONRAW_thumb_a6f-e1560453126678-940x628.jpg

4131447.125392695
 
Tokslut Tokslut skrev:
Då måste man ju ha en Polo/Golf Harlequin på uppfarten...

[bild]
Skoja! Det är en riktig modell som sålts sådär?!
Hade en granne med en sån där bil, jag trodde alltid den var krock/rostfixad med delar från skroten.. haha
 
T tompaah7503 skrev:
Skoja! Det är en riktig modell som sålts sådär?!
Hade en granne med en sån där bil, jag trodde alltid den var krock/rostfixad med delar från skroten.. haha
Har han kvar den?
Den kan vara värd pengar i dag om den är i skick. Kanske inte så att han kan dra sig tillbaka, men det finns samlare som vill ha.
Tillverkades bara i begränsad upplaga om jag inte minns fel.
Det var Polon som var först. Sedan kom även Golfen.
 
HasseTeknik HasseTeknik skrev:
[media]
Vart är du och badar?
 
  • Haha
  • Gilla
Anonymiserad 168520 och 1 till
  • Laddar…
HasseTeknik HasseTeknik skrev:
[media]
Humor?!
De första 18 sekunderna kan väl kanske vara humor.
Men att se människor så uppenbart dö i en sådan katastrof är väl knappast roligt.
Jag brukar säga att man kan skämta om allt, men inte ens jag kan se det roliga i den videon.
 
  • Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
Nog ser den senare biten ut att vara från en filmatisering av tsunamin och inte från den faktiska händelsen.
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Nog ser den senare biten ut att vara från en filmatisering av tsunamin och inte från den faktiska händelsen.
Det var min uppfattning också - om inte får jag be om ursäkt.
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Citat om framtidsförväntningar på en kretskortsbakgrund: 1980 vs 2020 och tvätta händerna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
tobbbias och 13 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Nog ser den senare biten ut att vara från en filmatisering av tsunamin och inte från den faktiska händelsen.
Nej, det blir inte i närheten av så stora vågor av en stor person.
 
  • Gilla
Surly
  • Laddar…
Text på bild med bakgrund av löv: "En fundering! Varför skriver man Tvål med ett l när det står Tvål?
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
S_B_O och 20 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
[bild]
På vår inköpslista för månadshandlingen brukar jag skriva LL.
Det är väl en vedertagen förkortning för tvål?
 
  • Gilla
  • Älska
Nyfniken och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.