7 792 990 läst · 38 153 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
På nittiotalet hade jag en Minicall personsökare. Man kunde ringa sökaren och skicka det nummer som man ville att mottagaren skulle ringa. Det fanns en lite klurig man där jag jobbade extra, som brukade skicka 710-0553. Var jobbade jag?prototypen skrev:Om knappar in siffrorna på en gammal hederlig miniräknare med sjusegmente siffror så blir det om du vänder upponer
OLLE
Vad LEEI skulle vara för skoj vet jag inte.
Det tredje exemplet i tråden blir BOOBIES upponer
sedan skulle jag vilja ha förklaring till vad det stod på T-shirten, två första raderna tog jag mig genom men då var det en 8 där.....
Protte
5
50procent
Husspekulant
· Haparanda
· 1 379 inlägg
50procent
Husspekulant
- Haparanda
- 1 379 inlägg
Husägare
· Köping
· 391 inlägg
Apropå det här att inte alltid förstå alla skämt. De gör dock tappra försök att dissekera grodan...
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Hur sa det att man skulle göra nu igen?
Edit: för er som inte vet: ”Genom att hosta och nysa i armvecket eller i en pappersnäsduk hindrar du smitta från att spridas i din omgivning eller från att förorena dina händer.”
- Folkhälsomyndigheten
Edit: för er som inte vet: ”Genom att hosta och nysa i armvecket eller i en pappersnäsduk hindrar du smitta från att spridas i din omgivning eller från att förorena dina händer.”
- Folkhälsomyndigheten
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Är Bygghus den högerextrema site som, enligt Tegnell själv, bedriver en hat-och mobbingkampanj mot honom?Tokslut skrev:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qLdWBz/statsepidemiologen-pagar-en-mobbningskampanj-mot-mig