8 069 595 läst · 39 290 svar
8070k läst
39,3k svar
Humorhörnan ...
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 968 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 923 inlägg
Är det fredag så är det...
En nunna i Vadstena ringde till en gynekolog.
"Doktorn, jag har ett problem. När jag har mens så kommer det inte bara det vanliga - utan det kommer också frimärken ur mig"
Läkaren blev förstummad, men tänkte att dessa nunnor kan ju inte så mycket om sådana saker, så han försökte förklara för nunnan.
"Det låter väldigt konstigt. Det skulle kunna vara ett biologiskt fenomen om det skulle komma ut frimärken. Men du får komma hit nästa gång du har mens så ska jag undersöka dig"
Några veckor senare kommer nunnan till mottagningen, tar av sig och lägger sig i gynekologstolen. Väldigt nyfiken undersöker gynekologen nunnan och plötsligt brister han ut i ett hysteriskt skratt. Nunnan blir förskräckt och och frågar : "Vad är det som händer doktorn, vad ser du?"
Gynekologen är nu röd i ansiktet när han försöker samla sig, och allt han får ut sig är:
"Det där är inte frimärken"
"Doktorn, jag har ett problem. När jag har mens så kommer det inte bara det vanliga - utan det kommer också frimärken ur mig"
Läkaren blev förstummad, men tänkte att dessa nunnor kan ju inte så mycket om sådana saker, så han försökte förklara för nunnan.
"Det låter väldigt konstigt. Det skulle kunna vara ett biologiskt fenomen om det skulle komma ut frimärken. Men du får komma hit nästa gång du har mens så ska jag undersöka dig"
Några veckor senare kommer nunnan till mottagningen, tar av sig och lägger sig i gynekologstolen. Väldigt nyfiken undersöker gynekologen nunnan och plötsligt brister han ut i ett hysteriskt skratt. Nunnan blir förskräckt och och frågar : "Vad är det som händer doktorn, vad ser du?"
Gynekologen är nu röd i ansiktet när han försöker samla sig, och allt han får ut sig är:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jul, jul...
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Horn ja...
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Och så ett litet Hallandsmotiv från den feministiska stormakten:
Det tog nästan en minut innan jag fattade.Sthlm1891 skrev:Är det fredag så är det...
[bild]
Jag försökte verkligen utan att fatta......gav upp och scrollade ner för att läsa nästa skämt. Och då fattade jag plötsligt.
Nunnans favoritlåt
https://www.google.com/search?q=abb...1.69i57j0l7.6392j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Nunnans favoritlåt
https://www.google.com/search?q=abb...1.69i57j0l7.6392j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Det är knepigt med reglerna på tågen. Just nu säger smörgåsnissen i högtalarna ”jag vill göra er uppmärksamma på att medhavd alkohol inte får förtäras ombord på tåget. Så får jag önska er en trevlig resa!” Nu får han fan bestämma sig!