Två kungsfiskare varav en med öppen näbb, text skämtsamt antyder könsskillnad, grön groda i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
swe.jocke och 12 till
  • Laddar…
Mera scannade bilder
Satirisk bild av en tomte som håller i en ölsejdel, intill ett skämtsamt meddelande om ett "irländskt virus".
Skapa konto

Protte

• Gilla
Sturmtiger och 4 till
  • Laddar…
Fredagsfräckis:

Text från ett skämt om missförstånd på arbetsplatsen, med logotypen "Humor bibeln" i nedre höger hörn.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Sturmtiger och 9 till
  • Laddar…
Snögubbe med röd julmössa och randig halsduk lutar sig tillbaka i snön, textskämt om vad snögubbar gör på helgen.
Skapa konto

Är det fredag så är det...

En nunna i Vadstena ringde till en gynekolog.
"Doktorn, jag har ett problem. När jag har mens så kommer det inte bara det vanliga - utan det kommer också frimärken ur mig"

Läkaren blev förstummad, men tänkte att dessa nunnor kan ju inte så mycket om sådana saker, så han försökte förklara för nunnan.

"Det låter väldigt konstigt. Det skulle kunna vara ett biologiskt fenomen om det skulle komma ut frimärken. Men du får komma hit nästa gång du har mens så ska jag undersöka dig"

Några veckor senare kommer nunnan till mottagningen, tar av sig och lägger sig i gynekologstolen. Väldigt nyfiken undersöker gynekologen nunnan och plötsligt brister han ut i ett hysteriskt skratt. Nunnan blir förskräckt och och frågar : "Vad är det som händer doktorn, vad ser du?"

Gynekologen är nu röd i ansiktet när han försöker samla sig, och allt han får ut sig är:

"Det där är inte frimärken"

Många blå och gula Chiquita-banan klistermärken utspridda mot en vit bakgrund.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Vespa och 3 till
  • Laddar…
Jul, jul...
Untitled-1-99-600x450.jpg

• Wow
thomas33
  • Laddar…
Horn ja...
1751771_1.jpg

• Gilla
Sturmtiger
  • Laddar…
Och så ett litet Hallandsmotiv från den feministiska stormakten:
80819717_2877315185621576_4824259712436404224_n.jpg

• Gilla
  • Haha
Sturmtiger och 7 till
  • Laddar…
Staffans2000
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Är det fredag så är det...

En nunna i Vadstena ringde till en gynekolog.
"Doktorn, jag har ett problem. När jag har mens så kommer det inte bara det vanliga - utan det kommer också frimärken ur mig"

Läkaren blev förstummad, men tänkte att dessa nunnor kan ju inte så mycket om sådana saker, så han försökte förklara för nunnan.

"Det låter väldigt konstigt. Det skulle kunna vara ett biologiskt fenomen om det skulle komma ut frimärken. Men du får komma hit nästa gång du har mens så ska jag undersöka dig"

Några veckor senare kommer nunnan till mottagningen, tar av sig och lägger sig i gynekologstolen. Väldigt nyfiken undersöker gynekologen nunnan och plötsligt brister han ut i ett hysteriskt skratt. Nunnan blir förskräckt och och frågar : "Vad är det som händer doktorn, vad ser du?"

Gynekologen är nu röd i ansiktet när han försöker samla sig, och allt han får ut sig är:

"Det där är inte frimärken"

[bild]
Det tog nästan en minut innan jag fattade.

• Haha
Sthlm1891
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det tog nästan en minut innan jag fattade.
Ingen här går på den... ;)

• Gilla
MagHam och 1 till
  • Laddar…
Är det inte miljövännerna som är så förtjusta i nunnor?
De gillar ju obesprutade buskar...

• Haha
  • Gilla
mikethebik och 10 till
  • Laddar…
Veckans bästa :crysmile::crysmile::crysmile:

• Gilla
PärreC
  • Laddar…
Det är knepigt med reglerna på tågen. Just nu säger smörgåsnissen i högtalarna ”jag vill göra er uppmärksamma på att medhavd alkohol inte får förtäras ombord på tåget. Så får jag önska er en trevlig resa!” Nu får han fan bestämma sig!

• Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.