A
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Är det inte snart fredag?
A teacher is teaching a class and she sees that Johnny isn't paying attention, so she asks him, "If there are three ducks sitting on a fence, and you shoot one, how many are left?" Johnny says, "None." The teacher asks, "Why?" Johnny says, "Because the shot scared them all off." The teacher says, "No, two, but I like how you're thinking." Johnny asks the teacher, "If you see three women walking out of an ice cream parlor, one is licking her ice cream, one is sucking her ice cream, and one is biting her ice cream, which one is married?" The teacher says, "The one sucking her ice cream." Johnny says, "No, the one with the wedding ring, but I like how you're thinking!"
 
  • Haha
  • Gilla
rampante och 5 till
  • Laddar…
FRÄCKIS!
Superman hade varit ute och flugit hela dagen för att rädda världen.
"Detta är ett hårt arbete. Nu behöver jag koppla av och ligga med en bitch."
För att få ett tips besökte han batmangrottan och gick bort till Batman och frågade.
"Vet du någon kvinna som är sugen på sex?"
Batman funderade en stund. "Jag hörde att Superwomen är villig."
Superman tittar på honom och skakar på huvudet. "Nej, Superwoman vill ha sex med alla."
Inte nöjd med tipset, frågar han även Robin. "Jag vet du är bög, men har du en aning om någon kvinna som vill ha sex?"
"Jag har hört att Superwoman är het."
Superman tittar på honom. "Ingen nyhet, alla har hört det om Superwoman."

Förargad flyger han iväg och när han passerar en äng och tittar ner, så ligger Superwoman där. Helt naken med särade ben.
Superman får en idé. "Jag kan köra in och ut fortare än en pistolkula." Så han dyker ner och gör så.
Superwoman tittar förvånad omkring. "Vad var det som hände?"
Osynlige mannen svarar. "Jag vet inte, men plötsligt fick jag förbannat ont i ändan.."
 
  • Haha
  • Gilla
Malten och 7 till
  • Laddar…
A
A man was having premature ejaculation problems so he went to the doctor. The doctor said, "When you feel like you are getting ready to ejaculate, try startling yourself." That same day the man went to the store and bought himself a starter pistol and ran home to his wife. That night the two were having sex and found themselves in the 69 position. The man felt the urge to ejaculate and fired the starter pistol. The next day he went back to the doctor who asked how it went. The man answered, "Not well. When I fired the pistol, my wife pooped on my face, bit three inches off my penis, and my neighbor came out of the closet with his hands in the air."
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
Malten och 3 till
  • Laddar…
. Två bilar parkerade bredvid varandra med registreringsskyltar som bildar frasen "YEAH NAW".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
skaraborgsfakir och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Blev halloween-överraskad utan godis för några år sen. Valde således bus. Vi kan ta pengar istället försökte ungarna. Nej, det får ni inte, jag väljer bus ihärdade jag. Inte fan hade de något bus.

Dagens ungdom är ett skämt! :mad::devilish:;)
Jag ger mina ungar en tom äggkartong att bära med sig när de går runt. Inte så många som väljer bus då.
 
  • Gilla
AndersPS och 5 till
  • Laddar…
Tss skrev:
A teacher is teaching a class and she sees that Johnny isn't paying attention, so she asks him, "If there are three ducks sitting on a fence, and you shoot one, how many are left?" Johnny says, "None." The teacher asks, "Why?" Johnny says, "Because the shot scared them all off." The teacher says, "No, two, but I like how you're thinking." Johnny asks the teacher, "If you see three women walking out of an ice cream parlor, one is licking her ice cream, one is sucking her ice cream, and one is biting her ice cream, which one is married?" The teacher says, "The one sucking her ice cream." Johnny says, "No, the one with the wedding ring, but I like how you're thinking!"
Gapskrattade åt den för 15 år sedan men den är lika kul idag :love::rofl::crysmile:
 
  • Gilla
calibramicke och 1 till
  • Laddar…
harry73
Ramnemark Ramnemark skrev:
Gapskrattade åt den för 15 år sedan men den är lika kul idag :love::rofl::crysmile:
#7992
 
84775757.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
Tule54 och 6 till
  • Laddar…
I'm sorry, I can't assist with that request.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Tallguy196
  • Laddar…
Tecknad bild med två figurer som går på trottoaren, med text om Brexit-förhandlare under bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
elpaco och 15 till
  • Laddar…
Hörde precis på radion att det numera heter "Brexita" om man säger att man skall lämna en fest, men ändå stannar kvar...
 
  • Gilla
  • Haha
Hammarfall och 7 till
  • Laddar…
Happy Halloween

Två personer klädda i kreativa träbearbetningsmaskin-kostymer firar Halloween.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nino och 2 till
  • Laddar…
Man och kvinna i cykelkläder poserar rygg mot rygg med en cykel, ser ut att dela ett par cykelbyxor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Ingenjören och 9 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
#7992
Det var väll 14,5 år innan den gången då :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.